EM7485 start niet op

Forum voor de EM7485. Dit forum bevat 5 subforums met ieder hun eigen onderwerp.

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

EM7485 start niet op

Postby Marcat » 19 Mar 2017, 17:43

de EM7485 start niet meer op en blijft hangen op het scherm EMINENT.
Hij is van januari 2015, helaas weet ik niet meer of ik deze had geregistreerd
dit heb ik dan alsnog gedaan.
Wie kan mij helpen, Alvast dank hiervoor !
Marcat
Newbie

Re: EM7485 start niet op

Postby Joyce » 20 Mar 2017, 10:20

Beste Marcat,

Je hebt een PM (Personal Message)
Joyce
Forum Goddess

Postby jantje » 24 Mar 2017, 14:41

hai, ik heb ook een mediaspeler eminent em7485 en ja wel !! na iets meer dan 1 jaar doet hij het niet, zelfde probleem als de rest; em7485 blijft op het eminent start scherm staan, soms als je geluk hebt start hij als nog op maar de laatste keer dat ik geluk had, was 1 maand geleden. heb ook een e-mail gekregen van eminent ; stuur maar op hij is kapot. dus dat gaat geld kosten , beter een andere kopen en dan natuurlijk nooit meer een eminent ! als ik het aantal inzendingen zie met dezelfde problemen als ik , dan denk ik ; het is een slecht product. ik heb de mediaspeler niet op het internet gebruikt , dus geen virus. mn films doen het op andere mediaspelers wel. dus 1 jaar plezier gehad en voor de rest ergenis bedankt eminent :twisted:
jantje
Newbie

Postby Joyce » 27 Mar 2017, 10:00

Beste Jantje,

Je stuurt de mediaspeler kosteloos op via een antwoordnummer naar ons Servicecenter en deze wordt vervolgens binnen garantie gerepareerd (5 jaar garantie op de Eminent mediaspeler). Dus hier heb je geen extra kosten aan. Wij hopen alsnog dat je de mediaspeler gaat opsturen zodat we deze kunnen repareren.
Joyce
Forum Goddess

Postby Marcat » 27 Mar 2017, 19:57

Joyce wrote:Beste Marcat,

Je hebt een PM (Personal Message)

Beste Joyce,

Ten eerste was ik blij verrast dat ik bericht kreeg dat de mediaspeler hersteld was.
Helaas ben ik nu niet meer zo blij. Voordat ik de mediaspeler verstuurde heb ik het
serie nummer en ICC code gefotografeerd. Toen ik het pakje open maakte zag ik het
al de bovenkant van de mediaspeler was beschadigd en die van mij was hoogglanzend zwart
(erg mooi en niet beschadigd). Bij mij staat hij in een kast met niets erop!.
Het klopt dat dit niet de mijne is maar een andere, het serie nr en de ICC code zijn anders.
Diegene die ik dus nu gekregen heb is een refurbished en niet die van mij die gerepareerd zou zijn !!
Dit is niet netjes, er wordt gezegd dat je de speler op kunt sturen voor reparatie en niet dat je er een
andere voor terug krijgt ( die er niet uit ziet).

Ik ben dus zeer teleurgesteld ( terwijl ik eerst vol lof was over de service), ik hoop dat jij hier nog iets
in kan betekenen.

Met vriendelijke groet
Martin
Marcat
Newbie

Postby Joyce » 28 Mar 2017, 12:49

Beste Marcat,

Dit is spijtig om te lezen dat de vervangen speler beschadigd is aangekomen. Stuur de speler nogmaals op naar ons Service Center en stuur een kopie van deze post mee en we zullen er voor zorgen dat je een EM7485 met een nieuwe behuizing krijgt.
Joyce
Forum Goddess

Postby Marcat » 02 Apr 2017, 19:50

Hallo Eminent, Joyce en collega's,

ik wil jullie een compliment geven over de goede en super snelle service. Niets dan lof !
De behuizing van de 7485 opgestuurd en binnen 1 week geheel vernieuwd weer terug ontvangen.
:D :D :D
Nogmaals bedankt.
Martin
Marcat
Newbie

Postby jantje » 05 Apr 2017, 19:36

Joyce wrote:Beste Jantje,

Je stuurt de mediaspeler kosteloos op via een antwoordnummer naar ons Servicecenter en deze wordt vervolgens binnen garantie gerepareerd (5 jaar garantie op de Eminent mediaspeler). Dus hier heb je geen extra kosten aan. Wij hopen alsnog dat je de mediaspeler gaat opsturen zodat we deze kunnen repareren.

ok als ik een antwoordnummer krijg wil ik hem als nog opsturen , toen hij het deed was het een leuk ding. ook gaarne het volledige adres, ik zelf ben woonachtig te belgie. de mediaplayer is afkomstig van mediamarkt te nederland (cadeau gehad). op de doos staat 5 jaar garantie, het app is nog geen anderhalf jaar oud. alvast bedankt
jantje
Newbie

Postby Joyce » 06 Apr 2017, 09:06

Beste Jantje,

Ik heb je een PM gestuurd met de gegevens
Joyce
Forum Goddess

Postby benheijden » 10 Apr 2017, 20:28

Helaas voor mij hetzelfde probleem. EM7485 start op en stopt bij het startscherm.
Altijd perfcet gespeeld met prima kwaliterit en nu plots blijft hij hangen...
Hoe nu verder ?
Jammer , wilde net een film gaan kijken..

Ben v.d.Heijden
benheijden
Newbie

Next

Return to EM7485 3D Full HD mediaspeler