Firmware update en menuweergave

Forum voor de EM7485. Dit forum bevat 5 subforums met ieder hun eigen onderwerp.

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Firmware update en menuweergave

Postby Umberto » 10 Feb 2019, 22:38

Hallo. Na de laatste update van de firmware te hebben geplaatst (feb. 2015) lukt het mij niet om het menu standaard in de "leesbare hortizontale modus" te krijgen. Via de afstandbediening moet ik nu elke keer de knop linksonder indrukken om in deze modus te komen. Met de oude firmware werd deze modus vastgehouden. Of dit kan op een bepaalde manier wel worden vastgezet? Ik hoop dat u weet wat ik bedoel. Bij voorbaat dank.
Groeten,

Umberto.
Umberto
User

Re: Firmware update en menuweergave

Postby Joyce » 11 Feb 2019, 11:51

Beste Umberto,

Dit kan helaas niet vastgezet worden.
Joyce
Forum Goddess

Postby Umberto » 13 Feb 2019, 10:59

Goedemorgen. Misschien moet ik de vraag anders stellen: voorheen was het zo dat de presentatie van de lijst netwerk, shortcuts en dergelijk - horizontaal - bleef staan. Na het plaatsen van de laatste firmware begint de speler altijd met die grote verticale blokken waardoor je de tekst er onder niet volledig kunt lezen (ziet er best lomp uit). Hoe krijg ik de speler zo ver dat hij altijd start met de horizontale weergave met kleine symbolen :-) ?! Want dat is wat ik niet voor elkaar krijg. Dit lukt wel door linksonder op 'browse' te drukken, maar de speler houdt het vervolgens niet vast als je de speler de volgende dag weer start. Dit was voorheen wél het geval. Bij voorbaat dank.
Groeten,

Umberto.
Umberto
User

Postby Joyce » 13 Feb 2019, 11:39

Hallo Umberto,

We hebben je verkeerd begrepen. Als ik het goed begrijp zie je als je gaat bladeren door je films grote iconen die naast elkaar staan waardoor je de tekst eronder niet meer kan lezen.
Deze weergave kun je veranderen door op de menu knop van je afstandsbediening te klikken. Deze staat nu bij jou als het goed is op "Miniatuurweergave" en deze kun je veranderen naar "Lijst" of "Voorvertoning".
"Voorvertoning" is degene die jij bedoelt waarbij je aan de linkerkant een schermafbeelding van de film ziet en aan de rechterkant de volledige titel.
Na een herstart zou deze normaliter nog op dezelfde manier staan ingesteld.
Joyce
Forum Goddess

Return to EM7485 3D Full HD mediaspeler