The server does not support the authentication mode used by

EM6250 / EM6250HD / EM6260 / EM6270 / EM6275

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

The server does not support the authentication mode used by

Postby djdavyb » 10 Feb 2017, 00:26

Hallo,

Na het re-setten van mijn EM6561 (wegens password vergeten) krijg ik geen email meer uit. Foutboodschap is ..
The server does not support the authentication mode used by the device

Hieronder de smtp server die ik ingegeven heb .. wat ik ook probeer, niks helpt helaas.
Iemand een idee? Alvast bedankt.

AUTHENTICATED SMTP
SERVERNAAM smtp.telenet.be
POORT 587
BEVEILIGINGSTYPE TLS
djdavyb
Newbie
 
Posts: 1
Joined: 10 Feb 2017, 00:07

Re: The server does not support the authentication mode used

Postby Joyce » 10 Feb 2017, 12:01

Beste djdavyb,

Heeft de camera een vast IP adres, of automatisch IP adres? Indien een vast IP is ingesteld, controleer dan of de gateway (de router) en DNS server (van de provider) is ingesteld.
Hiervoor hebben we de volgende FAQ:

http://www.eminent-online.com/faq/index/quest/q/6768/

Controleer daarnaast ook de Datum/Tijd instelling bij Date/Time Settings, een foutieve datum/tijd zou ook mogelijk problemen kunnen veroorzaken bij een beveiligde SMTP server. Test de verbinding daarna opnieuw.

Als laatste kun je de software versie (Device Status) controleren, de laatste versie voor de R1 camera is:
- Firmware 11.22.2.51
- Embedded web UI: 2.104.18.1

Zoniet dan kun je deze via de volgende link downloaden:

http://www.eminent-online.com/e-domotic ... bs_support
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 1374
Joined: 09 Jan 2013, 11:30


Return to Easy Pro View series

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest