Weer geen beeld met EM6260

EM6250 / EM6250HD / EM6260 / EM6270 / EM6275

Moderators: Laura, Joyce, Eminent-Admin

Re: Weer geen beeld met EM6260

Postby Joyce » 11 Jan 2018, 10:07

Beste afarensis,

Het overnemen en meekijken met Teamviewer heeft geen zin aangezien de instellingen goed staan (al bekeken met de gegevens van de camera). Ik wou eerst alles goed checken voordat ik je de camera laat demonteren voor om te laten ruilen. Wanneer jij er honderd procent zeker van bent dat het niet aan je netwerk/internet verbinding ligt kan ik alleen nog maar voorstellen om de camera nogmaals om te ruilen. Maar wanneer er naar de omruiling nog steeds problemen zijn kunnen wij niets meer voor je betekenen want dan kunnen we vast stellen dat na twee keer omruilen het niet aan de camera ligt. En dan moet er toch echt gekeken worden binnen je netwerk en internet verbindingen.
Joyce
Forum Goddess

Postby afarensis » 12 Jan 2018, 14:25

Beste Joyce,

Gisteren zag ik opeens weer mails ‘alerts’ binnenkomen op mijn mobiel. Direct maar gaan kijken op mijn PC en ja hoor, weer beeld, ook op de iPad. Ook alle mails sinds begin van het probleem kwamen binnen. (sorry, was niet eerder in de gelegenheid te reageren).

Heel mooi dus, maar het blijft toch wel een raadsel; zomaar geen beeld zonder aanwijsbare aanleiding en dus, na vier dagen, ook weer zonder aanwijsbare oorzaak, ineens wel weer beeld.
Oftewel, het kan zomaar weer misgaan. Geen prettige gedachte…

Er is nog wel iets merkwaardigs: Als ik met Internet Explorer naar de instellingen ga, duurt het ongeveer een halve minuut voordat er geswitcht wordt naar de volgende pagina. Dus zeer traag… Wel beeld, maar ook soms ook ‘weer’ de melding ‘Connection failed’. Dit was gisteren ook al zo. Met Chrome hetzelfde, maar zoals bekend, wordt ActiveX niet ondersteund in Chrome, dus ook geen beeld. Of is het wellicht ‘toevallig’ een probleem met jullie server of zo?

Maar… aan jullie kant blijft het ook een beetje stil. Wat is de status nu? hebben jullie er ook nog naar gekeken/over na gedacht? Ben erg benieuwd of er een mogelijke oorzaak aan te wijzen is.

Ik hoor graag….

George
afarensis
User

Postby afarensis » 12 Jan 2018, 14:34

Sorry, direct na het versturen zag ik dat er nog een antwoord van je stond (niet door mij ververst denk ik).

Ok, inruilen hoeft dus niet, maar het blijft een onbevredigend gevoel. Maar goed, het spul werkt en we wachten af.
Wat denk ik wel handig is, om 'beiden' dit dossier/mailwisselingen te bewaren, zodat het bij een onverhoopt volgende keer een hoop uitleg en vragen voorkomt.

Ik wil je nogmaals danken voor alle hulp en het steeds maar weer proberen de (hardnekkige/merkwaardige) kwestie op te lossen. Prima service :)

Vriendelijke groet, George
Last edited by afarensis on 12 Jan 2018, 14:40, edited 1 time in total.
afarensis
User

Postby afarensis » 12 Jan 2018, 14:38

Misschien nog een kleine correctie; de camera is vorige keer niet omgeruild, maar gerepareerd door Camera Express in Arnhem. Ik zie dit bedrijf trouwens niet meer in jullie lijst staan met resellers/verkooppunten staan. Dus geen verkooppunt meer voor Eminent-producten?
afarensis
User

Postby Joyce » 15 Jan 2018, 11:34

Beste afarensis,

De conversaties op ons forum worden niet verwijderd dus deze historie blijft bekend. Helaas kan ik niet beantwoorden of Camera Express nu wel of niet reseller van ons is (Ik heb geen toegang tot de overzicht van resellers).

Mocht dit probleem nu toch weer terug komen dan zullen we de camera omruilen.
Joyce
Forum Goddess

Postby afarensis » 15 Jan 2018, 13:07

Dag Joyce,

Duidelijk! Nogmaals dank voor alle hulp. En nu maar hopen dat het blijft werken :P

Vriendelijke groet, George
afarensis
User

Previous

Return to Easy Pro View series