Delete video's from SD card

EM6250 / EM6250HD / EM6260 / EM6270 / EM6275

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Delete video's from SD card

Postby marcel.kranenburg » 31 Oct 2015, 16:16

Hallo, ik heb sinds een week een EM6260 kamera geinstalleerd. Hoe kan ik snel de video's van de micro SD card verwijderen? Ik heb dit manueel geprobeerd, via SD kaart terug spelen, video selecteren, delete - verwijder - ok, hij geeft dan ook aan dat de video gedelete is maar zodra je weer terug naar de kamera gaat, en vervolgens weer naar SD kaart afspelen zie je dat de video er nog steeds is. Tevens is er een mogelijkheid de video's massaal te verwijderen? De afgelopen 2 dgn heeft ie automatisch iedere 5 minuten een video opgenomen, dus 1 voor 1 deleten gaat een hele klus worden....

Marcel
marcel.kranenburg
Newbie

Re: Delete video's from SD card

Postby Joyce » 03 Nov 2015, 18:12

Hallo Marcel,

Ik denk dat je dit uitvoert via de APP. Gebruik de Easy Pro View software voor de PC en klik met de rechtermuisknop op het ID-nummer van de camera, kies “Web instellingen” ga naar “Schema” klik op “SD-kaart” klik vervolgens op “Bestanden op SD kaart” om de bestanden één voor één te wissen.

Voor het massaal verwijderen kun je kiezen voor (Format SD-Card). Het is helaas niet mogelijk om een selectie te maken en vervolgens deze bestanden te wissen.

Via de Easy Pro View software kun je ook de “Gevoeligheid detectie” iets lager instellen, waarbij 1 gevoeligheid hoog is en 10 is laag.

Groet,
Joyce
Joyce
Forum Goddess

Postby marcel.kranenburg » 05 Nov 2015, 12:48

Prima! Dit werkt inderdaad uitstekend. Volgende vraag, ik heb de indruk dat ie alleen alarmen doorgeeft wanneer het donker is. Dus alle alarm notificaties en filmpjes vinden plaats wanneer het donker is. Aantal ir leds heb ik op 1 gezet, alarmnotificatie bij bewegingsgevoeligheid 5. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ook weet wie er overdag bij mijn voordeur is geweest?
marcel.kranenburg
Newbie

Postby Joyce » 06 Nov 2015, 10:07

Beste Marcel,

In de meeste gevallen is het voldoende om de gevoeligheid op 5 te hebben staan om overdag ook beweging te registreren en op te nemen is dit niet het geval probeer dan in stappen de gevoeligheid hoger in te stellen.
Staat het schema voor opname goed ingesteld om overdag op te nemen?
Hoe groot is de afstand tussen de camera en de voordeur?
Joyce
Forum Goddess

Postby marcel.kranenburg » 06 Nov 2015, 15:31

Hi, afstand kamera tot voordeur is 1 meter. In het donker registeerd ie zelfs een kat die langs loopt maar overdag ziet ie zelfs mij of de postbode niet. Ik vermoed dat het schema om overdag op te nemen niet goed is ingesteld. Hoe kan ik dit aanpassen?
marcel.kranenburg
Newbie

Postby Joyce » 23 Nov 2015, 10:28

Beste marcel.kranenburg,

Vanuit de APP ga naar de instellingen menu selecteer "Camera instellingen -> Schema -> Selecteer het schema dat al aanwezig is en pas het tijdschema aan naar bijv. 00:00 - 23:59 en druk op "OK" gevolgd door "Update"
Joyce
Forum Goddess

Postby Max0800 » 25 Nov 2015, 15:50

Hallo Joyce,

Ik ervaar ook wat dit probleem.
Namelijk snachts heb ik nogal heel veel onnodige opnames van muggen, vliegen enz die passeren enz
Ik heb dan (ook op jouw advies) de ir leds verminderd op 1.
Dit was al beter.
Heb er ook een 32gb kaart insteken die overschrijft wanneer die vol is, wat super is!

Nu is m'n vraag:
Mij lijkt het mogelijk om via een firmware update het mogelijk te maken om in het schema s nachts (vanaf 20u ofzo of wanneer de ir leds automatisch inschakelen) de bewegings gevoeligheid
op 5 te zetten en dan weer overdag (vanaf bv 07u of wanneer de nacht ir leds uitgaan) automatisch weer op 3 schakeld zodat ik geen belangrijke bewegingen mis?
Max0800
User

Postby Joyce » 26 Nov 2015, 18:05

Hallo Max,

Dank je wel voor jou suggestie!

Wij zullen dit meenemen bij een eventuele toekomstige Firmware update en uitzoeken of dit technisch mogelijk is.

Groet,
Joyce
Joyce
Forum Goddess

Return to Easy Pro View series