Easy pro play opgeslagen beelden van Nas bekijken

EM6250 / EM6250HD / EM6260 / EM6270 / EM6275

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Easy pro play opgeslagen beelden van Nas bekijken

Postby Max0800 » 24 Dec 2015, 15:53

Hallo,

Als ik via het programma easy pro play de opgenomen beelden op nas (Synology) wil bekijken heb ik het probleem dat het programma vanzelf afsluit ....

- Het programma openend
- Ik klik op open NAS
- Vervolgens op bladeren en selecteer ik m'n netwerk de NAS met de standaard \\"NAS-apparaatnaam"\surveillance\
dan zijn er vervolgens 3 systeem mappen:
- @CmsSyncData ( \rec_db )
- @SSDBBackup
- ("camnaam") ( \laRec ) of ( \@SSRECMETA )

nergens komt er reactie op behalve bij de laatste map: @SSRECMETA maar dan sluit "blokkeert" het programma.

Wat moet of kan ik doen om de beelden te bekijken via easy pro play? En welke map moet ik juist openen in het programma?
Max0800
User

Re: Easy pro play opgeslagen beelden van Nas bekijken

Postby Joyce » 28 Dec 2015, 10:29

Beste Max0800,

Hoe neem je de bestanden op op de Synology NAS?

Als je via de "Synology Surveillance Station" opneemt dan kan de EasyProPlay deze opname bestanden niet afspelen aangezien "Synology Surveillance Station" een eigen opname mogelijkheid heeft.

Wanneer je de NAS via de Webinterface of EasyProView APP hebt ingesteld om naar de NAS op te nemen dan dien je eerst te controleren of de camera ook echt kan opnemen naar de NAS dit kun je controleren door vast te stellen dat er in de ingestelde opname map op de NAS .CRF bestanden worden opgeslagen. deze CRF bestanden kunnen dan vervolgens via EasyProPlay worden afgespeeld.
Joyce
Forum Goddess

Return to Easy Pro View series