Geen enkele camera bereikbaar (via Eminent 'cloud') !!!

EM6250 / EM6250HD / EM6260 / EM6270 / EM6275

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Geen enkele camera bereikbaar (via Eminent 'cloud') !!!

Postby lukvdh » 24 Dec 2015, 20:53

Net in deze dagen waarin inbraak en diefstal veel meer voorkomen, en net op Kerstavond, is blijkbaar het hele Eminent-cloud-systeem voor het bereiken van de Easy Pro View Camera's uitgevallen?

Ik kan in elk geval de zaak die in in het oog moet houden niet meer zien, mijn zaakvoerder kan zijn appartementje in Spanje niet meer zien.

Enkel camera's binnen het eigen netwerk (gelijke IP-range en subnet) zijn nog te zien.

Leuk is anders.


Hopelijk is er iemand standby en zit niet iedereen aan het kerstdiner.
lukvdh
Newbie
 
Posts: 5
Joined: 13 Dec 2015, 22:14

Re: Geen enkele camera bereikbaar (via Eminent 'cloud') !!!

Postby Max0800 » 25 Dec 2015, 00:02

Via het programma easy pro view kan je ook bekijken op pc.
Je klikt met rechter muisknop, nieuwe camera id nr en pass invullen
en je kan ook overal en direct live bekijken.
Alsook sd kaart playback: de beweging beelden opvragen, instellingen enz meer...

Als ik me niet vergis.

Hopelijk had je hier wat aan?
Max0800
User
 
Posts: 10
Joined: 06 Sep 2015, 17:35

Re: Geen enkele camera bereikbaar (via Eminent 'cloud') !!!

Postby lukvdh » 25 Dec 2015, 19:40

Neenee, dat ging dus niet, er was duidelijk iets mis met 'de server' die ervoor zorgt dat de camera's van overal kunnen bereikt worden. In het eigen netwerk werkten ze natuurlijk wel.
lukvdh
Newbie
 
Posts: 5
Joined: 13 Dec 2015, 22:14

Re: Geen enkele camera bereikbaar (via Eminent 'cloud') !!!

Postby Max0800 » 26 Dec 2015, 21:14

Ah ok..

Misschien druk moment nu voor iedereen te bekijken/opnemen enz.

Mij werkte toen alles wel.
Max0800
User
 
Posts: 10
Joined: 06 Sep 2015, 17:35


Return to Easy Pro View series

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest