EM6260 laten opnemen op nas locatie

EM6250 / EM6250HD / EM6260 / EM6270 / EM6275

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

EM6260 laten opnemen op nas locatie

Postby Max0800 » 16 Jan 2016, 18:13

Hallo,

Weet iemand de juiste instellingen om de EM6260 beelden te laten opslaan op m'n Synology NAS systeem?
Ik heb namelijk al 2 cams die bewaakt worden door de software van Surveillance Station van Synology..
of als iemand een methode weet om een 3 de cam toe te voegen aan Surveillance Station :) PM ME :P
Dus de 6260 waakt over de beweging zelf en schrijft vervolgens de beelden naar Synology NAS dit is de bedoeling

Als je via de webbrowser in het menu van de 6260 gaat naar instellingen NAS kan je invullen:
Gebruik het IP adres van de NAS:
Naam van de gedeelde map:
Gebruikers account van de NAS:
Wachtwoord voor de NAS:

Als ik scan naar nas systemen komt m'n Synology ook niet in de lijst te staan?...
Als ik klik op Info NAS komt er op: Toegang NAS mislukt...

Ik heb alles al meerdere keren juist ingevuld / geprobeerd, firewall uitgezet, meerdere mappen aangemaakt, staan in zelfde lokale netwerk & werkgroep..
Bij wie werkt dit wel of wie weet de juiste instellingen aub?

Bedankt voor reacties en info :)
Max0800
User

Re: EM6260 laten opnemen op nas locatie

Postby Joyce » 18 Jan 2016, 11:33

Beste Max0800,

Om een 3e camera toe te voegen aan de Synology Surveillance Station heb je een licentie nodig van Synology. Standaard krijg je bij elke Synology NAS rechten om 2 cameras toe te voegen aan de Synology Surveillance Station.

De functie "Scannen naar NAS systemen" wordt niet door alle NAS systemen ondersteund waaronder helaas ook Synology NAS waardoor je dit alleen handmatig kunt instellen (Deze functie heeft niets te maken met de Synology Surveillance Station software).

Hieronder staat een configuratie van een EasyProView camera die opneemt naar een Synology NAS. De knoppen "Configure NAS(Web)" en "Access NAS files" werken niet bij de Synology NAS aangezien de Synology NAS poort 5000 standaard aan heeft staan en deze niet via deze knoppen toegevoegd worden aan de URL.

Image
Joyce
Forum Goddess

Return to Easy Pro View series