EM6230-Niet toegangkelijk -4G

EM6220 / EM6225 / EM6230

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby Evn35 » 23 Dec 2019, 22:10

We beschikken over een thuisnetwerk via Telenet.
De camera is aangesloten via Wifi op de Telenet-modem.
Maken we via de smartphone (of via een tablet) gebruik van de app van de camera met een wifi-verbinding is er geen probleem.
Proberen we dit via 4G, lukt dit niet meer.
Twee weken terug was dit geen probleem en heeft dus ruim 2 jaar zonder probleem gewerkt.
De poorten en het ip-adres op de camera en op de modem van onze provider komen overeen.

Heeft iemand hier hetzelfde probleem? En wat kan de oplossing zijn van dat probleem?
Evn35
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 23 Dec 2019, 21:56

Re: EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby Joyce » 24 Dec 2019, 10:55

Hallo Evn35,

Dit probleem is bij ons bekend en heeft te maken met een storing op de E-CamView server.
Op dit moment is de enige oplossing je camera te migeren naar het Camline Pro platform, via https://www.eminent-online.com/em6225-em6230-update
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 2253
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby Evn35 » 24 Dec 2019, 13:26

Beste,

Heeft u een idee hoelang het probleem op server zal/kan duren?

En upgraden naar de pro versie, zal ik dit zonder bijkomende problemen kunnen uitvoeren?
Evn35
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 23 Dec 2019, 21:56

Re: EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby Joyce » 24 Dec 2019, 16:49

We hebben geen zicht over hoelang dit nog gaat duren en of het überhaupt opgelost gaat worden door de serverbeheerder.
De migratie naar Camline Pro kan zonder problemen uitgevoerd worden.
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 2253
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby Evn35 » 25 Dec 2019, 12:55

Beste Joyce

Ik heb geprobeerd een mail te sturen maar krijgt steeds een foutmelding op de mail.

Dit is het mailadres die ik vind op hun site: em6225-em6230@eminent-online.com

Heeft er soms iemand op het forum reeds zo'n mail mogen ontvangen met de uitleg hoe te updaten?

Alvast bedankt
Evn35
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 23 Dec 2019, 21:56

Re: EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby Joyce » 27 Dec 2019, 12:10

Evn35 wrote:Beste Joyce

Ik heb geprobeerd een mail te sturen maar krijgt steeds een foutmelding op de mail.

Dit is het mailadres die ik vind op hun site: em6225-em6230@eminent-online.com

Heeft er soms iemand op het forum reeds zo'n mail mogen ontvangen met de uitleg hoe te updaten?

Alvast bedankt

Ik zie dat het inmiddels al via een andere weg gelukt is en de instructie naar je verstuurd zijn.
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 2253
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby ewoud » 27 Dec 2019, 15:36

Ik heb hetzelfde probleem met de Eminent EM6225.

Is het niet mogelijk om de handleiding op dit forum of op de desbetreffende pagina te plaatsen?

Ik heb zojuist gemaild naar het desbetreffende mailadres, in de hoop deze z.s.m. te ontvangen.
ewoud
Newbie
 
Posts: 1
Joined: 27 Dec 2019, 15:22

Re: EM6230-Niet toegangkelijk -4G

Postby Evn35 » 31 Dec 2019, 07:59

Joyce wrote:
Evn35 wrote:Beste Joyce

Ik heb geprobeerd een mail te sturen maar krijgt steeds een foutmelding op de mail.

Dit is het mailadres die ik vind op hun site: em6225-em6230@eminent-online.com

Heeft er soms iemand op het forum reeds zo'n mail mogen ontvangen met de uitleg hoe te updaten?

Alvast bedankt

Ik zie dat het inmiddels al via een andere weg gelukt is en de instructie naar je verstuurd zijn.


Inderdaad Joyce, gisteren de migratie succesvol kunnen uitvoeren.
Bedankt voor de info die ik mocht ontvangen.
Met vriendelijk groet,
Eddy
Evn35
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 23 Dec 2019, 21:56


Return to e-CamView series

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron