Small Controlpanel WEB interface

EM6220 / EM6225 / EM6230

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Small Controlpanel WEB interface

Postby Peter-Celica » 25 Apr 2016, 19:56

Hoi,

Ik heb op mijn Web interface van mijn EM6225 maar 3 keuze knoppen :( en mis daar de knoppen Zoom, Record, Snapshot, Listen, Talk & Path, bij het starten zie ik heel even het grote paneel en nadien een kleiner paneel met alleen de Cursor besturings, Hor-Ver Patrol, Go, Set & Options.
Weet iemand wat er fout gaat, heb 3 Browsers geprobeerd Chrome, IE & Firefox.

Alvast bedankt voor jullie hulp :) ,
Peter ;) .
Peter-Celica
Newbie

Re: Small Controlpanel WEB interface

Postby Joyce » 26 Apr 2016, 09:18

Beste Peter-Celica,

In de nieuwe firmware versie hebben wij de ActiveX besturingselement verwijderd om de camera ook met andere browsers te kunnen gebruiken. Hierdoor zijn een aantal functies niet meer te gebruiken en verwijderd uit het besturingspaneel. Enige optie om deze terug te krijgen is om terug te gaan naar de vorige firmware versie. Hierdoor is de camera wel alleen maar te bekijken via de browser IE.
Joyce
Forum Goddess

Postby Peter-Celica » 27 Apr 2016, 14:00

Hoi Joyce, bedankt voor je reactie, dan kijk ik wel wat ik ga doen het is wel jammer dat je vanuit deze Firmware niet meer bij de knoppen kunt :cry:
Groet, Peter.
Peter-Celica
Newbie

Postby Houtworm » 27 Mar 2017, 13:28

Beste,
Ik heb dit probleem ook, voorheen werkte alles perfect in mozilla nu enkel de kleine player waar ik niks mee kan doen.
Houtworm
Newbie

Postby Joyce » 27 Mar 2017, 16:31

Beste Houtworm,

Waarschijnlijk heb je bij het eerste keuzemenu de verkeerde weergave gekozen. Je dient de eerste optie te kiezen waar je op "Sign in" (For IE, Firefox, Google, Safari browser) kunt klikken.
Joyce
Forum Goddess

Return to e-CamView series