ondertitels downloaden / nas

Forum voor de EM7480. Dit forum bevat 5 subforums met ieder hun eigen onderwerp.

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

ondertitels downloaden / nas

Postby svenson » 25 Dec 2015, 04:15

Hoi,

ik kan ondertitelszoeken (nederlands bvb) ... dan krijg ik een melding "subtitles gedownload" ... flikkert er iets op het scherm.
Maar dan zie ik geen nederlandse ondertitels verschijnen.

Als ik daarna in het subtitles menu kijk staan die er ook niet bij, bij browse ook niet.

Ik gebruik een NAS (Qnap TS-212P) en de guest account heeft lees en schrijfrechten... wat doe ik fout?

ps. Heb ook geprobeerd een usb stick in te steken om te zien of ik subs daarop kan downloaden maar dat is waarschijnlijk geen optie ?

thnx
svenson
Newbie

Re: ondertitels downloaden / nas

Postby Joyce » 28 Dec 2015, 11:10

Beste svenson,

Voor het gebruik van de Ondertitel downloader is het belangrijk dat de mediaspeler schrijfrechten heeft in de map waarin ook de film is opgeslagen. Om er zeker van te zijn dat het niet aan de speler ligt maar aan de rechten kun je het beste eerst testen door een film op een USB stick of HDD te zetten en dit hierop te testen. Wanneer je dan wel de gedownloade ondertiteling te zien krijgt dan staan de rechten van jou NAS voor de "gast" gebruiker niet goed om de SRT te downloaden en naar de map van de film te kopiëren.
Joyce
Forum Goddess

Return to EM7480 3D Full HD mediaspeler