Start niet meer op.

Forum voor de EM7480. Dit forum bevat 5 subforums met ieder hun eigen onderwerp.

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Start niet meer op.

Postby Hupie » 28 Feb 2016, 17:08

Mijn EM 7480 speelde tot nu toe perfect. Van de een op andere dag blijft hij steken in het opstart scherm en gaat niet verder. Lijkt dat hij vasthangt. In deze toestand komt na 2 uren aan laten staan geen verandering. Stroom eraf halen en weer aansluiten blijft hetzelfde resultaat. De speler reageert in deze toestand ook niet op de afstandsbediening. Wat kan ik doen om weer gebruik te kunnen maken van de mediaspeler.
Hupie
Newbie

Re: Start niet meer op.

Postby Joyce » 29 Feb 2016, 12:25

Beste Hupie,

Ik heb je een PM (Personal Message) gestuurd.
Joyce
Forum Goddess

Postby Hupie » 01 Mar 2016, 15:39

Dank je voor het snel reageren. Ik zal uw raad opvolgen en de speler opsturen.
Hupie
Newbie

Postby Hupie » 23 Mar 2016, 21:20

De mediaspeler was gelukkig snel weer terug, maar nu nieuw probleem. Als ik de speler opstart krijg ik een vierkant met een pijl naar links en eronder NOR geschreven. De speler reageert dan niet meer. Trek ik de stekker uit en steek hem er weer in, verandert er niets, start op in bovengenoemd scherm. Wat kan ik hier aan doen??
Hupie
Newbie

Postby Joyce » 24 Mar 2016, 17:57

Beste Hupie,

Wat je kunt proberen is om de Firmware opnieuw te installeren.

Doe dit als volgt:
- Download de recente Firmware vanaf onze website: http://www.eminent-online.com/
- Plaats het bestand “install” op de root van een USB-stick
- Zorg dat het toestel in standby staat (rood LED), plaats de USB-stick in 1 van de 2 USB-poorten aan de rechterzijde van de speler
- Houdt de aan/uit knop ingedrukt en houdt deze ongeveer 5 sec. langer vast zodra het Eminent-logo verschijnt, laat de knop vervolgens los

De Firmware wordt nu uitgevoerd.

Hopelijk zal dit het probleem verhelpen en is het niet nodig om de media-speler wederom op te sturen.

Groet,
Joyce
Joyce
Forum Goddess

Postby Hupie » 26 Mar 2016, 23:53

Beste Joyce,

Bedankt voor de tip. Ik heb nieuwe firmware op de media-speler gezet en deze functioneert weer

Groet,
Huub
Hupie
Newbie

Return to EM7480 3D Full HD mediaspeler