EM 7480 start niet meer op

Forum voor de EM7480. Dit forum bevat 5 subforums met ieder hun eigen onderwerp.

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Re: EM 7480 start niet meer op

Postby ALone » 04 Jun 2017, 21:10

Hi Joyce,

ik weet niet of je nog bij Eminent werkt, daar ik geen reactie meer van je heb gekregen, maar ik heb toch nog steeds problemen.
Zoals je adviseerde, en waar ik wat terughoudend in was, heb ik toch geprobeerd om mijn box te "flashen".
Dat is gelukt, maar...
Ik kan nu op geen enkele mogelijkheid meer verbinding met de bestanden in mijn computers krijgen.
Ik heb het op twee verschillende computers geprobeerd, omdat ik die creators update van Windows 10 kreeg, maar ook met mijn Windows 7 computer lukt het niet.
Ik heb de Windwos firewall uitstaan, Antivirus eraf gehaald, De instellingen zoals jullie aangeven staan goed, ik kan wel van mijn computers toegang krijgen tot de bestanden op de andere computer, ik kan ook op mijn computer de Eminent EM7480 zien, maar andersom, nee dat gaan helemaal niet (meer).
Dit was ook waar ik bang voor was, dat ik zou gaan flashen op een brakke box en daardoor mijn box weer niet kan gebruiken. (Na het flashen tot firmware v10.1.27 r11696, staat er nog steeds een map Favorieten in, raar toch? Ik denk echt dat het moederbord helemaal niet vervangen is geweest en dat ze me hebben afgescheept met een dooie mus. ook krijg ik geen mogelijkheid om een netwerk in te stellen oid. wat volgens mij wel zou moeten.)
Ik weet niet wat je me adviseert, maar ik denk dat ik 'm maar weer bij CoolBlue aanmeld.
Ik ben zeer teleurgesteld , ik had een goede box dacht ik, maar het blijkt nu toch niet zo te zijn.
Over een alternatief denk ik al na, maar ik denk geen Eminent meer, als ik zo in het forum kijk, zie ik toch wel veel problemen bij de verschillende boxen.
Wat te doen?

Ik hoop dat je me nog eenmaal advies wilt geven,
met vriendelijke groet,
Albert
ALone
User

Re: EM 7480 start niet meer op

Postby ALone » 22 Jun 2017, 22:45

Hi, mijn box is omgeruild voor een type nieuwer model, de 7580, die doet het tot dusver goed.
bedankt nog voor alle goede adviezen en zorgen.
dit topic kan, wat mij betreft gesloten.

hopelijk niet tot schrijfs
ALone
User

Previous

Return to EM7480 3D Full HD mediaspeler