dvd streamen ?

Forums voor de EM7080 en EM7180 mediaspelers

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

dvd streamen ?

Postby bandy » 29 Jan 2012, 16:21

Hallo

Ik heb een 7180 HD speler waar ik zeer tevreden over ben .
Ik zit alleen met het volgende , is het mogelijk om een dvd schijf die in mijn computer zit te streamen naar de 7180 ?

Heb de 7180 al gedeeld via Windows Mediaplayer maar op deze manier zie ik alleen maar mappen staan op de 7180 en niet het dvd schijfje die in mijn computer zit

Heb de gebruiksaanwijzing al diverse malen doorgelezen maar daar kan ik het antwoordt niet uithalen , kan iemand mij hiermee helpen ?

(Computer draaid Windows 7 op)

Alvast bedankt !
bandy
User

Re: dvd streamen ?

Postby Alex » 30 Jan 2012, 11:18

Het streamen van een dvd-schijfje in een dvd-speler op je PC is wat moeilijk, en vaak door de kopieerbeveiliging niet mogelijk.
Eenvoudiger zou zijn, om van de DVD een ISO bestand (backup) te maken, en deze in een gedeelde map te zetten.

Via Windows Mediaplayer is het onmogelijk, je zult moeten werken via een gedeelde map op je pc.
Forum rules: viewtopic.php?t=4
Using Mediainfo: viewtopic.php?t=1110
Telnet: viewtopic.php?t=1873
Alex
Forum Goddess

Re: dvd streamen ?

Postby bandy » 30 Jan 2012, 21:04

Alex wrote:Het streamen van een dvd-schijfje in een dvd-speler op je PC is wat moeilijk, en vaak door de kopieerbeveiliging niet mogelijk.
Eenvoudiger zou zijn, om van de DVD een ISO bestand (backup) te maken, en deze in een gedeelde map te zetten.

Via Windows Mediaplayer is het onmogelijk, je zult moeten werken via een gedeelde map op je pc.

Ok bedankt voor het antwoordt
bandy
User

Return to EM7080 / EM7180