m2ts over het netwerk streamen

Discussie over beide modellen EM7075

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

m2ts over het netwerk streamen

Postby Patjakker » 16 Jul 2011, 15:25

flinke film van 22gb via NZB op de laptop gedownload, en uitgepakt.

35 m2ts filtjes kwamen tevoorschijn.

eminent 7075-dts zag ze allemaal via het netwerk, maar na file 1 te starten komt er een begintune,,wat beelden, en daarna klapt het eruit, en zie ik het beginmenu van de eminent weer.

vraag1: kan ik m2ts over het netwerk streamen?
vraag2: wil een moderator of iemand anders opsommen welke bestandformaten perfect via het netwerk gestreamed kunnen worden.
een film van Tom en Jerry wilde ook al niet,, terwijl deze direct van de USB schijf naar de eminent wel goed gaat.

heb zeggen en schrijven 2 films kunnen streamen, allebei vob bestanden meen ik,, daarna is geen enkele film gelukt
Patjakker
User

Re: m2ts over het netwerk streamen

Postby Alex » 18 Jul 2011, 09:54

Die film is in een verkeerd formaat. BD-Rom films met menu kan je EM7075 niet afspelen, dat wordt ook nergens geclaimed.
De rip die je daar hebt, dat is een complete BD met menu. Je moet de 'movie only' rips hebben.

Ondersteunde codecs kun je op de website vinden.
Bestandstype zegt totaal niets: In een ZIP bestand kun je ook vanalles verpakken.

De EM7075 geeft de voorkeur aan MKV files, overigens.

Mbt. de 'ondersteunde bestandstypen' die je kunt streamen, dat hangt af van je software. Via UPnP is alles vrij beperkt. Gedeelde mappen zou gewoon goed moeten gaan.

Edit: ik zie je net in dit topic over UPnP reageren, dus ik neem aan dat je tversity met al zijn beperkingen gebruikt. Via UPnP is het onmogelijk om dvd's (vob/ts/iso/ifo) te streamen, dit is een beperking van de UPnP standaard, niet van je speler.
Forum rules: viewtopic.php?t=4
Using Mediainfo: viewtopic.php?t=1110
Telnet: viewtopic.php?t=1873
Alex
Forum Goddess

Return to EM7075 / EM7075-DTS