Miskoop

Discussie over beide modellen EM7075

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Miskoop

Postby fidodildo » 26 Jan 2011, 15:32

Ik heb nu sinds ongeveer een maand een EM7075-DTS en ik moet helaas zeggen dat ondanks dat alles er gelikt uit ziet, het voor mij (en waarschijnlijk ook voor vele anderen) een miskoop is.

Ik heb mijn collectie met series vanaf dvd netjes omgezet naar ISO's, maar het bekijken op de 7075 is een ramp.
Door het ontbreken van DVD menu support kan ik niet meer de afleveringen selecteren die ik wil zien.
Ook het niet werkende vooruit/achteruit springen bij het kijken van een DVD is niet echt iets waar je blij van wordt als je een serie of een film wilt hervatten.

Jammer dat de Makro dit niet genoeg reden vond om het geld terug te doen ...

Dennis ...
fidodildo
Newbie

Re: Miskoop

Postby Alex » 26 Jan 2011, 17:03

Je username triggert hier waarschijnlijk een ban op, maar dit geld dus niet voor je post. Registreer jezelf svp nieuw, zonder de betreffende term in je username, om te kunnen posten.

De EM7075 heeft geen dvd-menuondersteuning, en speelt alleen de hoofdfilm. Daarnaast is het product ontworpen voor HD-Video: BluRay rips, 720P tv-series enzovoorts. De focus lag dus nooit op DVD's weergeven.

De collectie met series was met het programma 'makemkv' eenvoudiger, en sneller om te zetten naar mkv formaat. Bijkomende bonus zou zijn, dat de bestanden ook nog eens een stuk kleiner worden, zonder enig kwaliteitsverlies. Zie ook: http://www.makemkv.com/

Hiermee kun je eenvoudig door de afleveringen, met ondertitels en al heen skippen.
Forum rules: viewtopic.php?t=4
Using Mediainfo: viewtopic.php?t=1110
Telnet: viewtopic.php?t=1873
Alex
Forum Goddess

Return to EM7075 / EM7075-DTS