EM 4551 PRO WIRELES

Algemene informatie, forumregels enzovoorts

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

EM 4551 PRO WIRELES

Postby ActueelFM.nl » 26 Dec 2010, 12:47

Hallo,

Ik gebruik al zon half jaar naar tevredenheid de eminent router 4551 pro wireles.

Nu is het zo, dat ik door een netwerknaam verandering de mijn tele2 modemn in de war is met de eminent.

Ik heb de utp kabel, van tele2 modem naar wan poort van eminent. en van chanel 1 naar pc. verder gebruik ik een ipad via wifi op de eminent.
de laptop maakt verbinding met het draadloos modem van tele2.

Echter zodra de ipad er tussen komt wordt de tele2 verbinding verboken op mijn laptop. en kan ik alleen nog lokaal het internet op.

Verder had ik ook de poorten 4990 open en 1412 voor DC++ sinds ik de eminent via wan heb lopen lukt dit niet meer.

Weet iemand waar mijn probleem kan zitten? nu is het zo dat deze na bepaalde uren weer terug vallen in lokaal netwerk.

Met vriendelijke groeten,
JRS Winter (Johnny).
ActueelFM.nl
Newbie

Re: EM 4551 PRO WIRELES

Postby Alex » 04 Jan 2011, 15:10

Dit product wordt (nog)niet actief via het forum ondersteunt.
Het beste kun je even contact opnemen met onze supportdesk via email of telefoon.

Toch even een korte poging:

Ik heb de utp kabel, van tele2 modem naar wan poort van eminent. en van chanel 1 naar pc.

Dit is niet de bedoeling, want al je apparatuur moet op je Eminent Router worden aangesloten.

Dus utp van tele2 modem naar wan poort van EM4551
En dan de ipad draadloos op 4551
En de PC via UTP op 4551 LAN poort.

De 'channel 1' poort lijkt me iets van een televisie poort ofzo en niet bedoelt om twee apparaten tegelijk op te zetten.
Forum rules: viewtopic.php?t=4
Using Mediainfo: viewtopic.php?t=1110
Telnet: viewtopic.php?t=1873
Alex
Forum Goddess

Return to Algemeen