EM6350 issues

EM6325 / EM6330 / EM6350 / EM6360

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

EM6350 issues

Postby Jeroen123 » 16 May 2017, 10:18

Beste,

Ik heb een aantal vragen over de EM6350:
Als ik op mijn latop de video's wil bekijken (MPG) dan werkt dat niet. In de videoplayer van Eminent, maar ook in bijvoorbeelde de player van VLC gebeurt er niets.HOe komt dit ?
Kan ik ook een ander videoformaat laten genereren ? Ik zou liever .X264 bestanden hebben.
De software op mijn laptop maar ook in de Android app passen zelf de instellingen aan. Als ik de mail alert aan heb gezet dan gaat dat soms goed (vaak ook niet) maar na 10 minuten wordt de mail alert weer uit gezet.
Als ik op mijn telefoon een bewegingsalarm melding krijg en ik open deze dan zegt de melding: kan geen beeld vinden. (ik krijg dus wel een alarm melding uit de app dat er een beweging is gedetecteerd, maar ik krijg er geen snapshot bij)
Ik heb de software ingesteld dat hij 24-7 moet opnemen, maar dat gebeurt niet... De stukjes die wel opgenomen heb kan ik niet afspelen want .MPG Wat te doen ?

Ow, en in de doos zat de verkeerde maat imbussleutel. Niet zo belangrijk, maar wel een beetje vreemd.

Ik hoor graag van u !

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Jeroen123
Newbie

Re: EM6350 issues

Postby Joyce » 17 May 2017, 09:32

Beste Jeroen123,

Voor het afspelen van de opnames die gemaakt zijn via de PC software dien je ook de player te installeren http://www.eminent-online.com/media/media/drivers/EM63XX_Player_20160627.zip.
Het niet 24-7 kunnen opnemen via de PC software wordt waarschijnlijk veroorzaakt door energie bespaar instellingen in Windows. Zorg ervoor dat de laptop en de harde schijven niet na een bepaalde tijd in stand-by gaan.
Het zomaar spontaan wijzigen van de instellingen vindt ik vreemd.
De push notificaties die je op je telefoon krijgt zijn alleen maar meldingen en vanuit deze melding kun je de APP openen en het live beeld bekijken hier worden dan geen snapshots gemaakt. Snapshots worden alleen maar gemaakt bij een e-mail melding.
Joyce
Forum Goddess

Return to CamLine Pro Series