Tijd verspringt steeds.

EM6325 / EM6330 / EM6350 / EM6360

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Re: Tijd verspringt steeds.

Postby mb99 » 10 Jul 2019, 15:08

Mijn Android app is versie 1.1.9 (Camline Pro)

Joyce wrote:Welke versie van de APP gebruiken jullie?
mb99
Newbie
 
Posts: 5
Joined: 09 Jul 2019, 15:05

Re: Tijd verspringt steeds.

Postby mb99 » 10 Jul 2019, 15:32

Dit moet overigens aan de app liggen. Als ik via een browser op de camera inlog. En ik open de SD kaart vanaf daar. De AVI bestanden worden opgeslagen met de juiste tijd. De namen van de bestanden bevatten ook de tijd, die juist is. Alleen vanuit de APP zie je dat hij de opnames met een tijd aangeeft 1 uur vooruit.

Joyce wrote:Welke versie van de APP gebruiken jullie?
mb99
Newbie
 
Posts: 5
Joined: 09 Jul 2019, 15:05

Re: Tijd verspringt steeds.

Postby mb99 » 10 Jul 2019, 15:37

Anderzijds mijn Synology DS CAM doet precies hetzelfde. Er moet ergens in de camera software een tijd variabele worden meegegeven die niet hetzelfde is als de tijd van de camera zelf. Die is op de opnames namelijk juist. de Eminent APP en de Synology DSCAM pakken beide dit euvel op.

mb99 wrote:Dit moet overigens aan de app liggen. Als ik via een browser op de camera inlog. En ik open de SD kaart vanaf daar. De AVI bestanden worden opgeslagen met de juiste tijd. De namen van de bestanden bevatten ook de tijd, die juist is. Alleen vanuit de APP zie je dat hij de opnames met een tijd aangeeft 1 uur vooruit.

Joyce wrote:Welke versie van de APP gebruiken jullie?
mb99
Newbie
 
Posts: 5
Joined: 09 Jul 2019, 15:05

Re: Tijd verspringt steeds.

Postby bouncer1980 » 18 Aug 2019, 22:40

Imense wrote:
Joyce wrote:Please change the time zone once than press "OK" tna change it back and press "OK" again now it should display the time correctly.


Beste Joyce, wederom bedankt voor je reactie.

Dit heb ik gedaan.
Eerst in een andere tijdzone, 'ok' gedrukt toen in de Europese tijdzone, wederom 'ok'

Helaas blijft de tijd verspringen, en als klap op de vuurpijl maakt hij nu ook geen alarm filmpjes meer. Ik heb daar niet eens aan gezeten?

Waar verander je de instellingen nu, online, op de app op de pc of op de app op je mobiel?
Ik snap er niets meer van :|


bij mij idem, heb 2 camera's, de EM6355 voor de tuin en de EM6360 voor de oprit.
Bij beiden het probleem met de tijd, alle stappen van joyce uitgevoerd inclusief firmware update.
- Tijd blijft nu goed staan op beeld, en in webomgeving staan de tijden ook goed van de recordings.

echter 2 problemen:
- de app loopt nog steeds een uur in de toekomst qua recording tijden, waardoor je dus niet kunt kijken naar de recente beelden (zwart beeld)

Image

- groter probleem, mijn EM6355 registreert geen alarmen meer, noch email noch opnames op sd, terwijl instellingen wel goed staan


Image

Image
bouncer1980
User
 
Posts: 31
Joined: 20 Apr 2013, 08:04

Re: Tijd verspringt steeds.

Postby bouncer1980 » 19 Aug 2019, 07:48

Heb op de 6355 uiteindelijk firmware weer terggezet van de 2018 naar de 2017 versie.

Toen nog geen beweging detectie. Toen terug naar fabrieksinstellingen. Toen beweging detectie als ik voor de camera ga springen.... Rolluik wat geopend wordt op 2 meter van de camera en in de ingestelde detectie zone van 100% wordt gewoon volledig gemist.. dus een onbruikbaar product op deze manier.

Enige wat deze nu wel goed doet is de opnames in juiste tijd weergeven zie onderstaande screenshot
EM6355.JPG
EM6355 tijd correct in app
EM6355.JPG (39.58 KiB) Viewed 39 times


In de 6360 staat dit nog steeds verkeerd ondanks 2018 firmware.
EM6360.JPG
EM6360 tijd niet correct in app
EM6360.JPG (39.24 KiB) Viewed 39 times
bouncer1980
User
 
Posts: 31
Joined: 20 Apr 2013, 08:04

Previous

Return to CamLine Pro Series

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest