Alarm gaat te pas en te onpas af

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Alarm gaat te pas en te onpas af

Postby Bennie » 09 Jul 2019, 08:37

Goedendag,

Ik heb op een vestiging een raar probleem. Het alarm gaat random af .
1 van de mensen op de vestiging verzekerd mij dat het alarm netjes uitgeschakeld wordt.
ik kan dit jammer genoeg niet controleren omdat er niets staat in de logboeken als ik in de app ga naar
de desbetreffende vestiging en ik houd de knop in de app vast en kies vervolgens voor history kan ik wel kiezen voor
alarm status of logboek maar hier staat niets in met betrekking tot arm en disarm van rc-1 (bijvoorbeeld) als ik hem via de app uitzet en of aanzet wordt
dit wel netjes weergegeven .
Bennie
User

Re: Alarm gaat te pas en te onpas af

Postby Bennie » 09 Jul 2019, 13:12

Even als toevoeging .Onderzoek heeft uitgewezen dat een handzender(rc-1) op de sos button drukt echter is het zo dat rc-1 nergens te bekennen is.
de overige handzenders 6 stuks in totaal hebben allemaal een ander nummer. Als notatie komt er in de app te staan persistentCookiejar naam van de vesteging sos rc-1
Bennie
User

Re: Alarm gaat te pas en te onpas af

Postby Joyce » 09 Jul 2019, 15:48

Beste Bennie,

RC-1 is de standaard afstandsbediening die bij het alarm systeem is geleverd. Blijkbaar is deze ergens op de vestiging aanwezig en wordt de SOS knop ingedrukt (Ik denk dat deze ergens diep in een lade ligt en dat er iets op de SOS knop drukt)

Er zijn twee mogelijke oplossingen:
1. Er wordt een zoektocht gestart naar de afstandsbediening.
2. Je verwijderd de gekoppelde accessoires en meld de aanwezige afstandsbedieningen en sensoren opnieuw aan.
Joyce
Forum Goddess

Return to EM8615