EM7680 speelt geen DVD bestanden af.

EM7680

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

EM7680 speelt geen DVD bestanden af.

Postby Sepiopa » 05 Sep 2019, 20:21

Hallo, ik heb vele jaren bestanden afgespeeld met een Mede8er maar die herkende veel (moderne) bestanden niet meer. Daarom sinds een paar weken heb ik de EM7680 in huis. Speelt alles behalve DVD-bestanden. Op de "veel gestelde vragen" pagina heb ik gelezen hoe het zou moeten maar helaas werkt dat niet. (Video_TS en dan op Play drukken) Ik hoor wel het geluid van de video maar geen beeld.
Mijn EM7680 draait Kodi 17.6 (van Kodi heb ik geen kaas gegeten)

Bedankt alvast voor de reactie,
Deen
Sepiopa
Newbie

Re: EM7680 speelt geen DVD bestanden af.

Postby Joyce » 06 Sep 2019, 09:14

Hallo Deen,

Kodi 17.6 speelt sommige DVD's niet naar behoren af, dit is vaak te wijten aan het ingebouwde dvd-menu van de film. Mochten je DVD bestanden een menu bevatten dan is dit dus het probleem.
We hebben dit probleem niet kunnen verhelpen met Kodi 17 maar met Kodi 18 moet het beeld en audio van dvd's goed werken.
Voer de upgrade uit middels onderstaande firmware:

https://www.eminent-online.com/media/media/drivers/CoreELEC-Eminent.arm-EM7680-9.0.1-update.zip

Zie instructies om de update uit te voeren:

https://www.eminent-online.com/media/media/manuals/EM7680_Kodi_18_FW_instructions_by_Micro-SDCard.pdf

Let op: Na de update is de speler hersteld naar fabrieksinstellingen waardoor gemaakte netwerk shares en instellingen/programma's gewist worden.
Mocht je nog steeds problemen ervaren met DVD's na de upgrade, dan laat het ons gerust weten en helpen je verder.
Joyce
Forum Goddess

Re: EM7680 speelt geen DVD bestanden af.

Postby Sepiopa » 06 Sep 2019, 12:55

Bedankt voor de uitleg Joyce. :D Ik zal de update uitvoeren. Hopelijk is het probleem bij mij daarna ook opgelost.
Prettig weekend alvast.
Sepiopa
Newbie

Return to EM7680