Niet alle series worden herkend.

EM7680

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Niet alle series worden herkend.

Postby Bigpapa » 05 Nov 2018, 17:44

Ik heb op de NAS een map met series staan.
Op de eminent als die opstart zie ik de snelkoppeling met series staan met alle info over deze series.
Maar niet alle series komen daar te staan merk ik op. Als ik dan naar video's en dan naar bestanden of series gaat dan zie ik daar wel alle series staan met info.
Hoe kan dit?
Bigpapa
User
 
Posts: 11
Joined: 24 Jul 2018, 16:17

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby Joyce » 06 Nov 2018, 13:10

Hallo Bigpapa,

Misschien heb je dit al reeds geprobeerd maar heb je de bibliotheek nogmaals laten scannen op nieuwe content zodat de bibliotheek ververst word?

Als dit niet de oplossing bied, kun je de bestandsnamen dan bekijken. Als de series een vreemde naam hebben dan kan Kodi ze niet toevoegen omdat hij ze niet herkend.
Of ze worden wel toegevoegd maar dan als een onbekende naam.

Merk je ook bijvoorbeeld op dat het om een specifiek bestandsformaat gaat? Bijvoorbeeld worden de MP4 wel toegevoegd maar MKV niet, of andersom?
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 2312
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby Bigpapa » 06 Nov 2018, 21:05

Helaas worden ze wel herkend, maar niet bij de series gezet. Dus info heeft hij weer ook afbeeldingen maar worden niet bij series gezet.
Bigpapa
User
 
Posts: 11
Joined: 24 Jul 2018, 16:17

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby Joyce » 07 Nov 2018, 10:36

Staan de series in dezelfde map als de films of heb je hier een aparte map voor aangemaakt op de NAS?

Je moet namelijk aan de map series een andere zoek database (the TVDB) koppelen dan films
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 2312
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby Bigpapa » 10 Nov 2018, 00:56

Series staan in de map series, en films staan in map Films.
Sinds kort laat hij bij bijwerken ook de melding zien van "kan geen verbinding maken met externe server, wilt u doorgaan met scannen?".
Terwijl ik wel films kan starten, of series kan kijken.
Ook zoiets vreemds.
Bigpapa
User
 
Posts: 11
Joined: 24 Jul 2018, 16:17

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby paulkokkie » 10 Nov 2018, 12:16

Heb je er al aan gedacht om je shares gewoon even opnieuw te installeren?
Dus gewoon even opnieuw beginnen met toevoegen video, tv series en muziek.
paulkokkie
User
 
Posts: 37
Joined: 17 Apr 2017, 16:06

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby Bigpapa » 10 Nov 2018, 22:52

Nog niet aangedacht. Hoe kan ik alles verwijderen dan?? Niet dat ik alle instellingen kwijt bent.
Bigpapa
User
 
Posts: 11
Joined: 24 Jul 2018, 16:17

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby Bigpapa » 11 Nov 2018, 02:33

Ik heb de map series en blu-ray verwijderd.
Daarna toegevoegd maar helaas ook hetzelfde.
Alleen nu zie ik geen bibliotheek meer.
Wie heeft de oplossing.
Bigpapa
User
 
Posts: 11
Joined: 24 Jul 2018, 16:17

Re: Niet alle series worden herkend.

Postby paulkokkie » 12 Nov 2018, 09:13

Bigpapa wrote:Ik heb de map series en blu-ray verwijderd.
Daarna toegevoegd maar helaas ook hetzelfde.
Alleen nu zie ik geen bibliotheek meer.
Wie heeft de oplossing.


Heb je de map of de shares, locatie, verwijderd?
Verwijder de locaties en begin opnieuw.

En heb je wel bij het inscannen van je shares de info toegevoegd?
Dus duidelijk aangegeven dat de map Tv series bevat? En ook laten zoeken met de add-on van TVDB.com?
paulkokkie
User
 
Posts: 37
Joined: 17 Apr 2017, 16:06


Return to EM7680

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron