Constant muten en unmuten, afstandbediening oorzaak ?

EM7680

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Constant muten en unmuten, afstandbediening oorzaak ?

Postby Hellmond » 12 Jan 2019, 16:28

Beste,

Enkele maanden geleden de EM7680 aangeschaft en naar volle tevredenheid in gebruik.

Nu heb ik het volgende probleem, wat ik verwacht, wordt veroorzaak door een defecte afstandbediening ?.
Mijn hulpvraag is of iemand mijn denkwijze kan bevestigen, omtrent dat de afstandbediening de oorzaak is, of dat er misschien een andere reden en eventueel oplossing voorhanden is.

Probleem:

Continu wordt er gemute en meteen weer ge-unmute, via de afstandbediening kan ik alleen nog het pijltje naar beneden bedienen, alle andere knoppen doen niks meer.
Bovenstaande treed alleen op wanneer de afstandbediening is gericht op de EM7680.

Want op het moment dat ik de zender met mijn hand bedek dat stopt het constant muten en unmuten, ook zie ik dan constant een lampje op de box "flikkeren" in zeer hoge frequentie.

Ik heb andere batterijen geprobeerd, en het rubbertje van de geluid mute knup op de afstandbediening losgemaakt en eronder geblazen, maar beide zonder resultaat.
Met mijn beperkte kennis ga ik er van uit dat de afstandbediening defect is, en dat ik nu naar de verkopende partij moet gaan en de garantie moet opstarten ?.

Of zie ik hier iets over het hoofd ?.

Alvast bedankt.

Mvgr.

Eric
Hellmond
Newbie

Re: Constant muten en unmuten, afstandbediening oorzaak ?

Postby Joyce » 14 Jan 2019, 10:48

Hallo Eric,

Het lijkt er inderdaad heel sterk op dat je afstandsbediening defect is.
Hiervoor hoef je niet terug te gaan naar de winkel waar je de streamer hebt aangeschaft, maar je hoeft alleen maar een spare part formulier in te vullen.
Wij sturen je kosteloos dan een afstandsbediening toe naar je thuisadres.

Vul het onderstaande formulier even in en dan heb je morgen een vervangende afstandsbediening in huis.

https://www.eminent-online.com/spareparts
Joyce
Forum Goddess

Re: Constant muten en unmuten, afstandbediening oorzaak ?

Postby Hellmond » 14 Jan 2019, 17:37

Beste,

Vriendelijk bedankt voor het snelle antwoord, formulier is ingevuld.

Bedankt voor de hulp.
Hellmond
Newbie

Return to EM7680