Vreemd probleem met wegvallen beeld en geluid

EM7680

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Re: Vreemd probleem met wegvallen beeld en geluid

Postby Raoul » 04 Feb 2019, 11:33

Willem2019 wrote:En bleef allemaal werken, geen vastloper gehad.. alles loopt soepel..

ps: OpenELEC 9.0 is nu final released... dus laat de nieuwe Kodi maar doorkomen :lol:

https://forum.libreelec.tv/thread/14362 ... 0-release/

Welke download je dan voor de EM7680? Ik neem aan dat je eerst Armlogic selecteert, maar dan?

Tot nu leek upgraden te werken bij mij door de zip in de storiage/.update folder te zetten, maar 'ineens' werkt dat ook niet meer. Misschien maar eens de zip op een usb stick zetten en dan booten(?)
Raoul
Newbie

Postby Joyce » 04 Feb 2019, 11:37

Beste,

LibreELEC versie 9 is inderdaad final maar je kunt nog geen final Eminent versie downloaden.
Zie topic:
http://opensource.eminent-online.com/phpBB/viewtopic.php?f=244&t=3908
Joyce
Forum Goddess

Postby kick » 12 Mar 2019, 17:05

Ik vul dit topic ook maar even aan met een vreemde bevinding.

Ik kijk nu naar een serie (Blindspot) en dat zijn .mkv's die ik via SMB vanaf mijn server bekijk.

In een aflevering die ik gisteren bekeek zaten zogenaamde 'flashbacks' (dat ze dus in de aflevering terug gaan in de tijd om zo iets te laten zien wat er toen is gebeurd). Deze flashbacks waren telkens gefilmd met een soort sepia filter en een soort 'grain' filter (grove pixels enzo).

Telkens wanneer zo'n flashback begon begon de sleper te stotteren en hakkelen. Soms bevroor het beeld helemaal en viel het geluid ook weg.

Wanneer deze scene over was en het weer in deze tijd speelde moest ik de aflevering stoppen en opnieuw opstarten (en verder kijken vanaf dat punt) om te voorkomen dat de speler bleef stotteren.

Het lijkt alsof er iets mis gaat in scene's met een bepaalde kleur (sepia in dit geval).

Ik weet niet of iemand dit herkend?
kick
User

Previous

Return to EM7680