Film informatie

Algemeen

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Film informatie

Postby morres » 21 Mar 2018, 17:05

Goedemiddag,

Ik hoop dat ik het goed doe ben nu voor het eerst op dit forum.
Ik heb een vraag ik heb de eminent em7680 gekocht nu wil
Ik graag bij de films die ik op mijn hdd heb staan ook wat film informatie downloaden.
Zodat als ik door de films heen blader niet alleen mapjes zie maar dan de kaft van een film.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen?
En mijn tweede vraag hij speelt ook mijn iso files niet af.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg
Groet

Morres
morres
Newbie

Re: Film informatie

Postby Joyce » 22 Mar 2018, 10:54

Hallo Morres,

1. Film informatie downloaden:

Belangrijk is dat je bestandsnaam overeen moet komen met de titel van de film.
Daarna kun je als je een map selecteert op de knop drukken die zich onder het Home knop bevind van je afstandsbediening. In het midden ongeveer zie je een huis symbool op je afstandsbediening staan. De knop eronder heb je nodig.
Je ziet dan de optie "Set content" staan. Klik hierop en dan word gevraagd welk soort bestanden je wilt updaten. Dit kunnen TV shows betreffen of bijvoorbeeld Movies. Belangrijk dat je de juiste kiest anders komt de informatie op een onlogische plaats terecht. Klik op OK.
Je Movies bilbliotheek word nu gevuld met informatie en covers die je als weergave later nog kunt veranderen.
Als hij klaar is zou je nu bij Movies de nieuwe informatie kunnen zien.

ISO:

Indien de ISO een DVD ISO is met menu dan is dit bekend dat "sommige" hiervan niet kunnen afspelen, zonder menu zou altijd goed moeten gaan. Als je inderdaad dit soort ISO hebt en deze willen niet afspelen dan kun je via een tool zoals bijvoorbeeld MakeMKV de video converteren naar MKV zonder menu.
Indien je geen DVD iso hebt maar bijvoorbeeld een MKV iso betreft dan zou je geen moeilijkheden moeten ervaren en zouden we graag een voorbeeld bestand willen bemachtigen.
Joyce
Forum Goddess

Return to Algemeen