Geen Informatie bij sommige titles.

Algemeen

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Geen Informatie bij sommige titles.

Postby Bigpapa » 24 Jul 2018, 16:47

Goedendag,

Sinds 2 weken de 7680 aangeschaft. Perfect speelt hij alles af.
Gelukkig ben ik redelijk bekend met Kodi, want ik speelde altijd via de Respbarry Pi3.
Maar ik miste toch de 4k en het DTS HD geluid.

Maar nu zit ik met een vreemd iets.
Ik heb de Films en serie allemaal op de NAS staan. De 7680 doet dit allemaal perfect sorteren en overal een mooi Fanart erbij. Perfect.
Maar nu schetst mijn verbazing dat als ik naar speelfilms of Series gaat dan zie ik alle titels mooi gesorteerd met een fanart erbij.
Maar als ik naar Video`s gaat en naar de map op de NAS dus in mijn geval Blu Ray films zie ik een paar films waar hij geen info kan vinden en niet aangeeft op de link speelfilms.
Zo ook het zelfde met de map Serie`s.

Als ik op zo`n title gaat staan dan zie ik ook nergens de knop informatie verschijnen.
Het enige wat ik ziet is zie foto.
geen info.jpg
geen info.jpg (95.85 KiB) Viewed 410 times

Normaal zie ik dit?
Info.jpg
Info.jpg (98.47 KiB) Viewed 410 times

Heeft iemand idee waar dit aan kan liggen.
Bigpapa
User

Re: Geen Informatie bij sommige titles.

Postby Joyce » 24 Jul 2018, 16:57

Beste Bigpapa,

Dit is meestal te herleiden naar het feit dat de naam van de film niet in de Serie/film database (bijvoorbeeld Nederlandse films) voorkomt. Of de naam van de map of film bestand niet de naam van de film bevat, bijvoorbeeld de map en videobestand heet 3gh5i9ifn5g de speler zoekt de database af op basis van deze naam en vindt niets in de database (want deze bestaat niet hernoem je de video naam naar de juiste naam bijvoorbeeld Jurassic park dan wordt de informatie van de film Jurassic park gevonden.
Joyce
Forum Goddess

Postby Bigpapa » 24 Jul 2018, 17:11

Beste Joyce,

Bedankt voor je snelle antwoord, maar dat wist ik idd.
Deze namen komen gewoon voor in de database, ook nog is zelf opgezocht.
Als ik goed kijkt hebben de meest films of serie een vierkantje voor de naam staan.
Maar bij diegene die niet wordt voorzien van een title staat een mapje voor?
Ik zoek zelf eerst de film op TVDB.com. En dan kopieer ik de juiste naam ipv de naam die werd meegegeven.
Bigpapa
User

Postby Bigpapa » 24 Jul 2018, 17:24

Dat klopt niet helemaal. Als ik kijk dan bestaan deze films/series gewoon in de database.
Bigpapa
User

Postby Joyce » 25 Jul 2018, 13:02

Beste Bigpapa,

Staan deze films allmaal in dezelfde geddelde map? het kan namelijk zo zijn dat deze specifieke mappen alleen lees rechten hebben en geen schrijfrechten voor de account van de speler in dat geval kan de informatie niet weg geschreven worden naar de map van de film.
Joyce
Forum Goddess

Return to Algemeen