3d toepassing?

Technische vragen

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

3d toepassing?

Postby samick » 08 Jan 2018, 17:50

hoi ik heb sinds kort deze speler maar ik vraag me af hoe ik mijn 3d films kan afpelen?
ik heb alle menu's door gespit maar ik kom alleen 3d stereoscopisch tegen.

aan gezet maar me 3d tv ontvangt geen 3d beeld.
me vorige speler deed dat automatisch.

je hebt side bij side en onder en boven en stereoscopisch.
maar full 3d zie ik nergens staan. :roll:
alvast bedankt..
samick
Newbie

Re: 3d toepassing?

Postby Joyce » 09 Jan 2018, 11:27

Beste samick,

De EM7680 ondersteund geen 3D.
Joyce
Forum Goddess

Postby margentiss » 28 Dec 2019, 13:46

De 7680 ondersteunt geen 3D?
Vanwaar dan dat circus in het menu met de instelling 'auto' en de keuze tussen sbs en boven onder, zoals Samick al opmerkte? Is dat nu alleen maar om 3D in 2D weer te geven?
Ik vind dit een pertinente misser. Ook ik was hiermee de afgelopen weken al een paar keer zonder succes 'in gevecht'.
Behalve de verschrikkelijke bedienings-onvriendelijkheid van dit apparaat blijkt dus nu ook dat ik mijn 3D niet af kan spelen.
Echt vervelend.
Is dit ook niet erg onaardig naar de afnemers van vorige 3D spelers (ik had een 7380 en een 7480)?
margentiss
Newbie

Postby Ruut_S » 02 Jan 2020, 18:18

margentiss wrote:De 7680 ondersteunt geen 3D?
Vanwaar dan dat circus in het menu met de instelling 'auto' en de keuze tussen sbs en boven onder, zoals Samick al opmerkte? Is dat nu alleen maar om 3D in 2D weer te geven?
Ik vind dit een pertinente misser. Ook ik was hiermee de afgelopen weken al een paar keer zonder succes 'in gevecht'.
Behalve de verschrikkelijke bedienings-onvriendelijkheid van dit apparaat blijkt dus nu ook dat ik mijn 3D niet af kan spelen.
Echt vervelend.
Is dit ook niet erg onaardig naar de afnemers van vorige 3D spelers (ik had een 7380 en een 7480)?

De 7680 speelt wel degelijk 3D content af! :D
Maar het zit wel erg goed verborgen.... Het gaat alsvolgt:
Start de 3D film en pauzeer > selecteer op de AB groen: Video settings > scrol naar 'Custom' selecteer voor 'side by side' of 'over / under' > scrol omlaag naar 'Close'. Kies nu op de AB voor 'Menu' > scrol naar rechts tot '3D' en selecteer 'Enable'.
Mijn LG-TV schakelt dan direct over naar 3D! :shock:
Veel plezier!
Ruut_S
Newbie

Return to Technische vragen