Geen positie info van DLA-Renderer

Technische vragen

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Geen positie info van DLA-Renderer

Postby LaKn57 » 14 Jul 2019, 11:13

Ik gebruik een eigen geschreven programma om fim(fragmenten) af te spelen vanuit het programma. Nu blijkt dat ik geen melding krijg van de positie, ook al speelt het fragment, de gemelde postte is altijd 0:00:00. k kan wel seeken naar het begin van een fragment, maar weet niet wanneer ik het afspelen zou moeten onderbreken.
Dit is een serieuze omissie in het ondersteunen van het DLNA protocol. Ik heb het apparaat al enoige tijd in bezit, maar heb me er niet in kunnen verdiepen, Het kan ook zijn dat het in het verleden wel gewerkt heeft, maar dat weet ik niet meer.
Het ontbreken van de positie info meldingen maakt het apparaat voor mij eigenlijk onbruikbaar. Is het te verwachten dat dit probleem opgelost gaat worden?.

Ik heb ook last van het versprngen van de kleuren, ik heb verschillend HDMI kabels gebrobeerd, maar geen oplossing gevonden. De maximale resolute van de TV is slechts 1080p
LaKn57
Newbie

Re: Geen positie info van DLA-Renderer

Postby Joyce » 22 Jul 2019, 12:11

Beste,

Je geeft aan dat je niet weet of dit eerder heeft gewerkt onder een oudere versie. Om dit uit te sluiten kun je terug gaan naar een oudere versie van Kodi die we beschikbaar hebben op onze website:

https://www.eminent-online.com/em7680-4k-tv-streamer-powered-by-libreelec-kodi-opvolger-van-de-em7580.html?product_tabs_support#product_tabs_support

Mocht je met een oudere versie dezelfde problemen ervaren dan kunnen we je helaas hier niet mee verder helpen.
In Kodi zelf ontbreken de positie info meldingen niet en werken naar behoren indien je doorspoelt of een andere chapter kiest ( indien dit gemaakt is voor het video bestand ).

Het verspringen van de kleuren zou niet mogen optreden. Gebeurt dit met een specifiek type bestand of met verschillende video formaten?
Indien het met meerdere soorten video formaten optreedt dan zou de hdmi poort instabiel kunnen zijn en dan is aan te raden om het product om te ruilen voor een goed werkend exemplaar.
Joyce
Forum Goddess

Return to Technische vragen