opstart wizzard is er niet

General discussion

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

opstart wizzard is er niet

Postby brijdec » 10 May 2018, 13:12

hallo,
ik heb de 7680 aangesloten en probeer nu weer van scratch af aan te beginnen.

ik heb één keer de opstart wizzard doorlopen, dat was een aantal maanden terug. maar nu kan ik deze wizzard niet meet terug vinden.
als is het apparaat aanzet kom ik gelijk in het hoofdmenu.

is het mogelijk die wizzard weer te starten ?
kunt u mij helpen ?
vriendelijke groet
Cees
brijdec
Newbie

Re: opstart wizzard is er niet

Postby Joyce » 14 May 2018, 09:30

Beste Cees,

De wizard verschijnt maar 1 keer. Dat wilt zeggen als je de wizard wederom wilt starten zul je herstel naar fabrieksinstellingen moeten uitvoeren.
De wizard is een eerste installatie wizard, maar dit wilt niet zeggen dat je de instellingen die in de wizard voorkomen niet meer veranderd kunnen worden.
Alle instellingen vanuit de wizard kunnen nog veranderd worden nadat je de wizard hebt voltooid.
Indien je wilt weten hoe je bepaalde instellingen van de wizard nog later wilt veranderen, laat het dan maar weten dan helpen we je verder.
Joyce
Forum Goddess

Postby brijdec » 14 May 2018, 20:05

Hallo, bedankt voor uw antwoord.
dus ik kan de wizzard weer starten door de box te resetten? Gaat dit ook als er reeds een firmware upgrade van KODI is geweest ?
Ik wil eigenlijk weten hoe ik de box, als ik hem meeneem op vakantie, aan een andere wifi router moet aanmelden.
Hoe gaat dit ?

vriendelijke groet
Cees
brijdec
Newbie

Postby Joyce » 15 May 2018, 09:17

Je kunt de wizard inderdaad starten door de box te resetten, maar dit adviseer ik niet omdat je de instellingen kunt veranderen zonder een reset uit te voeren.
Wifi kun je opnieuw instellen door naar het LibreELEC menu te gaan onder het tandwiel icoontje.
In dit menu zie je een optie Connections staan. Vervolgens krijg je dan alle beschikbare draadloze netwerken te zien en kun je verbinding maken.
Joyce
Forum Goddess

Return to General discussion