em 7680

Video

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

em 7680

Postby Napalm2 » 13 Aug 2018, 08:31

Goedemorgen ik heb een EM 7680 gekocht maar alle films speelt hij erg wazig af, mijn vorige speler had daar geen last van dat was een AC Ryan HD, die speelde werkelijk alles spat zuiver af wat doe ik verkeerd wat betreft instelling? ik heb hem aangesloten via USB en een externe harde schijf alles is nieuw ook de kabels etc.
Volgens mij staat er een instelling verkeerd maar weet echt niet meer wat ik kan en moet doen, groet Hans.
Napalm2
Newbie

Re: em 7680

Postby Joyce » 13 Aug 2018, 09:01

Beste Hans,

Standaard out of the box zou je geen wazig beeld mogen ontvangen. Het lijkt mij dus een probleem met de HDMI poort of HDMI kabel.
Probeer een andere HDMI kabel of het probleem daarmee is opgelost.

Je zou ook naar de resolutie kunnen kijken binnen de instellingen van Kodi. Ga hiervoor naar Instellingen ( Tandwiel icoon ), System settings - Display.
Zorg ervoor dat de EM7680 matched met de resolutie van je TV/Monitor ( meestal de hoogste resolutie ).

Als laatste stap zou je een Hard Reset kunnen uitvoeren, deze vind je terug onder instellingen - LibreELEC - System - Hard Reset.

Heb je dan nog steeds erg slecht/wazig beeld dan is het zeer waarschijnlijk dat je speler defect is en vervangen dient te worden.
Joyce
Forum Goddess

Return to Video