Kodi 17 op de EM7580

Kodi Final 17.4

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Re: Kodi 17 op de EM7580

Postby charleston » 21 Jan 2018, 18:54

Hallo Alone,

Dank voor je reaktie. Er moet iets anders aan de hand zijn want Joyce reageert wel op andere vragen/verzoeken en is dus NIET afwezig.
Misschien is de Eminent EM7590 niet meer zo belangrijk voor ze nu er al een poosje een nieuwere verkrijgbaar is.
Wat betreft de laatste update: bij mij werkt hij nu goed en geen problemen meer.
Nogmaals, vreemd dat de oplossing niet via een normale melding op het forum is gegeven maar na div. vragen van gebruikers
terwijl de oplossing al bekend was bij Joyce.

Gr,

Charleston
charleston
User

Postby Joyce » 22 Jan 2018, 10:14

Beste Charleston,

Ik vindt dit heel vreemd maar om een of andere reden komt jou PM bij ons gewoon niet aan. Wij hebben het nogmaals gechecked maar ik zie geen PM berichten van jou. Ik doe dit zeker niet expres en wil je gewoon helpen zoals elk ander op dit forum. Het probleem van het lege libreelec menu is bij ons bekend en is inmiddels verholpen het enige dat je moet doen is de speler helemaal uitzetten en opnieuw aanzetten. De EM7580 is voor ons net zo belangrijk als de EM7680.
Joyce
Forum Goddess

Postby charleston » 22 Jan 2018, 10:40

Postby charleston » 09 Nov 2017, 01:11

Hallo,

Nadat het systeemvak weer werkte na de update is het de laatste dagen weer leeg.
Natuurlijk kan ik de update weer opnieuw uitvoeren (al een keertje of 5 gedaan ondertussen) maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Gaarne een afdoene oplossing in deze.
Gr,

Charleston

Postby charleston » 13 Nov 2017, 13:57

Hallo,

Ben ik de enige met dit probleem of is door forumbeheerders overheen gekeken.
Ik hoor het graag.

Gr,

Charleston
charleston User Posts: 16Joined: 12 Aug 2015, 23:51

Postby charleston » 15 Dec 2017, 01:02

Hallo,
We zijn nu zo'n maand verder na de laatste melding. Is er al enig zicht op wat er misgaat met de laatste update of laat men de zaak doodbloeden.
Sorry voor enig sarcasme maar op 2 eerdere vragen/opmerkingen geen enkele reactie gehad van Joyce of iemand anders.

Gr,
Charleston

Op bovenstaande posts heb ik geen reactie ontvangen. Ze staan wel op het forum. Ik heb Joyce 2 x een PM gestuurd. Die moeten zijn aangekomen want op de eerste is gereageerd.
Ik wil er geen halszaak van maken maar het bevreemd mij. Blijft de vraag waarom er niet is gemeld dat de systeemfout opgelost is door een harde reset en dit niet aan de vraagstellers is gemeld.
Na de zoveelste vraag van o.a. Plevuus werd gemeld:

Post by Plevuus » 27 Dec 2017, 19:38

"Dit zou inmiddels al opgelost moeten zijn. Graag wil ik je vragen de speler helemaal uit te zetten (via de knop op de achterkant) en weer aan te zetten".

Ik geloof ook niet in opzet maar het blijft vreemd.
Met groet,

Charleston
charleston
User

Previous

Return to Kodi Final 17.4