em7285 start niet meer op

Forums voor de nieuwe EM728x serie spelers, met Gigabit lan, snelle RT1185 chip en webbrowser

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

em7285 start niet meer op

Postby Yvonne » 17 Oct 2012, 14:03

Ineens sinds vandaag start mijn em7285 niet meer op.
Ik heb de stekker er enige tijd uitgehad maar als ik de stekker er weer in doe gaat alleen het blauwe lampje heel snel knipperen en er gebeurt verder helemaal niets meer.
Ik had al een keer eerder zo'n soortgelijk probleem met mijn harde schijf er in en zonder harde schijf starte hij weer prima op. Toen ook de stroom er een tijdje afgehaald en toen deed alles het weer goed.
Deze keer start hij helemaal niet meer op met of zonder harde schijf.
Yvonne
Newbie

Re: em7285 start niet meer op

Postby Tom91 » 18 Oct 2012, 09:51

Yvonne wrote:Ineens sinds vandaag start mijn em7285 niet meer op.
Ik heb de stekker er enige tijd uitgehad maar als ik de stekker er weer in doe gaat alleen het blauwe lampje heel snel knipperen en er gebeurt verder helemaal niets meer.
Ik had al een keer eerder zo'n soortgelijk probleem met mijn harde schijf er in en zonder harde schijf starte hij weer prima op. Toen ook de stroom er een tijdje afgehaald en toen deed alles het weer goed.
Deze keer start hij helemaal niet meer op met of zonder harde schijf.

Het klinkt alsof er iets mis is met je mediaspeler, komt mij in iedergeval niet bekend voor. Ik zou even contact opnemen met de support desk van Eminent. Zei kunnen je vast wel verder helpen :D support@eminent-online.com
Tom91
User

Re: em7285 start niet meer op

Postby GunSlayer » 01 Nov 2012, 15:42

Ik weet niet of je nog steeds met dit probleem kampt, maar een knipperend lampje duidt vaak op een fysiek probleem op de harde schijf. Als je schijf eruit haalt en je start de speler weer, gebeurt er dan nog hetzelfde?
GunSlayer
Excellent Forum Supporter

Return to EM7280 / EM7285