Webbrowser

Forums voor de nieuwe EM728x serie spelers, met Gigabit lan, snelle RT1185 chip en webbrowser

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Webbrowser

Postby Lisette » 06 Nov 2012, 00:12

Hoi, ik heb een eminent 7285. Mijn probleem is dat ik de webbrowser waar in de handleiding over wordt gesproken, niet kan vinden. In de handleiding staat het volgende:

1. Gebruik de navigatietoetsen om naar ‘Apps’ te gaan en druk op de ‘OK’ knop.
2. Selecteer ‘RealPilot’ en druk op de ‘OK’ knop.

Als ik naar Apps ga, zie ik wel een knop Webbrowser en als ik daar op klik kan ik kiezen uit: twitter, facebook, bbc, espa, yelp en weatherbug. Maar geen RealPilot of zoiets en die staat verder ook niet tussen de Apps. Daar staan dingen als youtube xl, yahoo weather etc. Betekent dat dat ik geen "normale" webbrowser heb?
Lisette
Newbie

Re: Webbrowser

Postby Lisette » 11 Nov 2012, 02:31

Niemand enige ervaring hiermee?

Misschien wil Eminent me zelf antwoorden dan?
Lisette
Newbie

Postby vuurenaa » 13 Nov 2012, 18:33

Ik denk dat je eerst de mediaplayer moet aanmelden, hierna kan je apps toevoegen hier:
http://thirdparty.eminent-online.com/
vuurenaa
Newbie

Postby Lisette » 13 Nov 2012, 22:51

Hoi,

Dank je voor je reactie. Dat had ik al gedaan natuurlijk, maar dit is geen thirdparty app. Dit is een app die je standaard bij de apps ziet. Dus daar kom ik jammer genoeg niet veel verder mee.
Lisette
Newbie

Postby Laura » 14 Nov 2012, 11:54

Dit is in de Firmware update veranderd, wanneer je de webbrowser opent en je krijgt het menu om te kiezen uit: Twitter, Facebook, BBC, Espa, Yelp en Weatherbug.
Druk dan op de menu toets op de afstandsbediening en de adres balk komt tevoorschijn. Hier kun je nu de webpagina URL intoetsen.
Laura
Forum Supporter

Postby Lisette » 15 Nov 2012, 00:18

Aha, dat verklaart veel. Dat is gelukt. Jammer genoeg staat dit dus nog niet in de handleiding. Ik heb nu een pagina van Google weten op te roepen, en iets zoeken kan ik ook. Als ik het op navigation zet. Het is even puzzelen, maar het lukt. Bedankt.

Zou u misschien ook naar mijn andere vraag kunnen kijken over Picassa?
Lisette
Newbie

Return to EM7280 / EM7285