Uitzending Gemist

Forums voor de nieuwe EM728x serie spelers, met Gigabit lan, snelle RT1185 chip en webbrowser

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Uitzending Gemist

Postby ducdreamer » 16 Mar 2014, 10:05

Hallo Ik heb de laatste firmware op mijn EM7285 staan.
Maar ik zie nergens uitzending gemist staan.
Als ik via mijn laptop the third party apps benader om daar te kijken of er ergen een app met uitznding gemist zie staan.
En ik kies voor App toevoegen krijg ik een hoop foutmeldingen.
voordat de lijst begint met App kiezen
Is dit tijdelijk
En voor wat betreft uitzending gemist bestaat dat niet meer zoals youtube?
Ik hoop op een antwoord en een oplossing.
Ik mis nu een hoop functionaliteit die ik gebruik en waarvoor ik deze speler gekocht heb
Grt Herman
Attachments
Apps.png
Foutmeldingen
Apps.png (161.5 KiB) Viewed 4754 times
ducdreamer
Newbie
 
Posts: 9
Joined: 11 Jun 2011, 14:13

Re: Uitzending Gemist

Postby Joyce » 17 Mar 2014, 12:42

Beste ducdreamer,

Helaas heeft de ontwikkelaar van de Third Party APP Uitzending gemist laten weten dat het niet meer mogelijk is deze APP bij te werken om deze stream te ontvangen. Uitzending gemist heeft de streams zodanig veranderd dat dit niet meer te achterhalen is. Wat betreft de foutmeldingen dit gaan wij verder onderzoeken.
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 1827
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: Uitzending Gemist

Postby ducdreamer » 21 May 2014, 13:31

Hallo,

Het is nu twee maanden geleden dat ik de problemen met de apps webside melde.
Maan de problemen zijn er nog steeds.
Houd dit in dat er geen oplossing meer te verwachten valt?
Grt ducdreamer
ducdreamer
Newbie
 
Posts: 9
Joined: 11 Jun 2011, 14:13

Re: Uitzending Gemist

Postby Joyce » 21 May 2014, 17:09

Beste ducdreamer,

Wij kunnen deze problemen niet repliceren op de Third Party Apps website.

Geprobeerd met IE11 en met Google Chrome.

Kun je ons aangeven wanneer je dit scherm krijgt. Waar klik je op wat probeer je te doen?
Ik heb al geprobeerd om een APP te verwijderen en opnieuw toe te voegen.
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 1827
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: Uitzending Gemist

Postby ducdreamer » 15 Jun 2014, 13:23

Hallo ,
Laptop Lenovo T60
Ik gebruik windows 8.1 ned
als browser gebruik ik Google chrome Versie 35.0.1916.153 m
Ik ga naar de website :
http://thirdparty.eminent-online.com/?p=login&x=logout
Ik log in
Ik klik op App toevoegen
En de tekst zoals afgebeeld in mijn eerdere mail verschijnt.
Ik doe in mijn ogen niets vreemds.
Ik lees het wel
ducdreamer
Newbie
 
Posts: 9
Joined: 11 Jun 2011, 14:13

Re: Uitzending Gemist

Postby Joyce » 19 Jun 2014, 14:41

Beste Ducdreamer,

De getoonde meldingen zijn geen fout-meldingen maar informatie-meldingen. Toevoegen van apps werkt in ieder geval. De meldingen zijn natuurlijk vervelend en wij zullen zo snel mogelijk deze laten verwijderen.

Vriendelijke groet,
Joyce
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 1827
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: Uitzending Gemist

Postby Bluppie » 10 Aug 2014, 18:03

Ik vindt het maar een slechte zaak dat jullie ons zo in de steek laten. Diverse malen hebben we al gevraagd of er een update mogelijk is voor onze 7280 en vooral betreffende de app's maar we krijgen alleen inhoudloze reacties die niets oplossen. Het toevoegen van app's die niet meer functioneren is geen oplossing voor het niet werken van jullie syteem dat, naar we aannamen, betrouwbaar was en regelmatig bijgehouden zou worden.

Ik ben zwaar teleurgesteld in deze zogenaamde service vooral omdat deze EM 7280 nog steeds verkocht wordt en nergens wordt verteld dat dit schijnbaar een achterhaald product is dat niet meer ondersteund wordt.

Ik baal hier stevig van en verlang een oplossing voor de gebruikers van de door jullie verkochtte apperaten dan wel een tegemoetkoming voor vervanging van deze klaarblijkelijke misser in jullie productie.

Groet, Ben Luberti, Rotterdam.
Bluppie
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 14 Jan 2014, 15:37

Re: Uitzending Gemist

Postby Joyce » 11 Aug 2014, 10:42

Beste Bluppie,

Third Party APPS is een functie die wij aanbieden aan derde partijen om streams aan te bieden aan onze mediaspelers. Helaas Komt het steeds vaker voor dat de streaming diensten regelmatig hun streams aanpassen waardoor de derde partijen de streams niet meer on-line kunnen houden. Wij als Eminent kunnen alleen de derde partijen een mail sturen met de melding dat hun stream niet meer werkt.
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 1827
Joined: 09 Jan 2013, 11:30


Return to EM7280 / EM7285

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron