Lijst voor films

Forums voor de nieuwe EM728x serie spelers, met Gigabit lan, snelle RT1185 chip en webbrowser

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Lijst voor films

Postby sjarl » 23 May 2014, 23:04

Hi,

Ik weet dat je een lijst kan maken met mp3 bestanden en deze lijst kan je dan opslaan en afspelen.
Ik heb een aantal concerten op de EM7285 gezet en nu zou ik daar graag ook een lijst van maken, zodat je deze achter elkaar af kan spelen. Echter kan ik de lijst niet opslaan (de optie kan niet gekozen worden). Waarom is dit en kan dit opgelost worden op een manier?

Bedankt alvast.
sjarl
User

Re: Lijst voor films

Postby Joyce » 26 May 2014, 09:32

Beste sjarl,

Welk bestandsformaat zijn deze concerten? Zijn dit alleen Audio bestanden of Video + audio?

Wanneer het om video bestanden gaat raad ik je aan om de bestanden in een map bij elkaar te zetten. Je kunt dan wanneer je een video gestart hebt via de menu knop kiezen voor de optie "alles afspelen" en alle films in deze map worden dan afgespeeld. Wil je de volgorde zelf bepalen zet dan deze Video bestanden op numerieke of alfabetische volgorde.
Joyce
Forum Goddess

Re: Lijst voor films

Postby sjarl » 27 May 2014, 21:46

Hoi Joyce,

Dat is jammer, want ik zou graag de afspeellijsten aan willen passen zodat ik kan afwisselen. Maar dat betekent dus in feite dat ik de mappen aan moet passen...
Het betreffen grotendeels mkv-bestanden.
Omdat het voor audiobestanden wel kan, zou het voor videobestanden toch in feite ook mogelijk moeten zijn?
sjarl
User

Return to EM7280 / EM7285