EM7285 ziet HD niet meer

Forums voor de nieuwe EM728x serie spelers, met Gigabit lan, snelle RT1185 chip en webbrowser

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

EM7285 ziet HD niet meer

Postby Chrischzz » 01 Jun 2016, 15:13

Na gewoon goed gewerkt te hebben, ziet de Media Speler opeens de ingebouwde HD niet meer.

Hij heeft hem gewoon altijd kunnen lezen, maar van de ene op de andere dag liep hij vast zodra hij data van de HD moest lezen.
Nieuwe firmware erop gezet, geen resultaat.
HD er uit gehaald en even een dag laten "afkoelen", geen resultaat.

De HD kan ik wel gewoon benaderen met mn laptop als deze in de mediaspeler zit. Dus het lijkt erop dat er met de HD niets aan de hand is.

De EM7285 doet ook niet meer scannen naar bestanden bij het opstarten, iets wat hij wel altijd deed.

Ik las ergens (weet niet meer waar) dat het een probleem kan zijn met de SATA controller (?)

Testen door een andere HD erin te zetten lukt niet omdat ik geen andere HD's in huis heb.
Chrischzz
Newbie

Re: EM7285 ziet HD niet meer

Postby Joyce » 02 Jun 2016, 09:07

Beste Chrischzz,

Aangezien de harde schijf wel via een PC te benaderen is lijkt het er op dat er een intern probleem is met je EM7285 en dient dit te worden verholpen door de speler op te sturen naar ons Service center. Ik stuur je een PM (Personal Message) met daarin de reparatie procedure.
Joyce
Forum Goddess

Return to EM7280 / EM7285