KODI INSTALLEREN OP 7380

Forum voor de EM7380. Dit forum bevat 5 subforums met ieder hun eigen onderwerp.
VOOR VRAGEN OVER DE EM7385: ZIE HET NIEUWE FORUM OVER DE EM7385!!!!

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

KODI INSTALLEREN OP 7380

Postby Diesel71 » 13 Feb 2018, 15:28

Hallo beste mensen ,

ik heb voor de verandering mijn eminent 7380 maar eens uit de kast gehaald ,dit omdat ik al en tijdje bezig ben met KODI en wil het nu eigenlijk wel op mijn media player hebben ,wie kan mij daar advies in geven .
Wie weet werkt het .Zo niet jammer dan gewoon via de computer ,maar wat zou het leuk zijn om het toch voor elkaar te krijgen .

Bij voorbaat dank dat ik deze vraag mag stellen op het Forum van jullie .

Michel uit zuid Holland 47 jaar
Diesel71
Newbie

Re: KODI INSTALLEREN OP 7380

Postby Joyce » 13 Feb 2018, 16:44

Hallo Michel,

Het zal me niet verbazen als er gebruikers zijn die tegen alle wetten in nieuwer software werkend kunnen krijgen op oudere hardware, echter of het dan goed, snel en stabiel werkt is wellicht een ander punt.
Waar ik mee wil aangeven dat je er beter niet de tijd in kan gaan stoppen omdat de hardware van de EM7380/EM7385 niet geschikt is om Kodi op te draaien.

Niet om te ontmoedigen, maar mijn advies luidt om je EM7380 lekker laten draaien op de software waar hij nu op draait waardoor je tevens geen risico loopt om je EM7380 onbruikbaar te maken, hetgeen vrij makkelijk gebeurt als je met custom firmware/software aan de slag gaat.
Joyce
Forum Goddess

Return to EM7380 3D Full HD mediaspeler