em7380 plots geen beeld meer (garantie?)

Forum voor de EM7380. Dit forum bevat 5 subforums met ieder hun eigen onderwerp.
VOOR VRAGEN OVER DE EM7385: ZIE HET NIEUWE FORUM OVER DE EM7385!!!!

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

em7380 plots geen beeld meer (garantie?)

Postby gijank » 04 Nov 2016, 23:53

Beste lezers,

Vanavond wilde ik een filmpje kijken maar ik ben bang dat mijn em7380 is overleden.
Ik zette 'm aan via de afstandsbediening zoals normaal, ik zie het Eminent logo verschijnen en daarna werd het beeld knalgroen en dat bleef het.
Na een halve minuut ofzo wachten de mediaspeler uitgezet en weer aangezet, maar daarna bleef het beeld helaas zwart.

Is via HDMI aangesloten op een Samsung smart TV.
De HDMI2 ingang twee ziet na aanzetten van de mediaspeler de HDMI2 poort wel actief worden maar het beeld blijft zwart.

Via diverse posts op fora gezien dat je dan opnieuw de firmware kunt installeren en dat dan het euvel verholpen zou moeten zijn.
2.6.2.4 had ik nog, die op een USB stick gezet, volgens de procedure geprobeert te uploaden, maar er gebeurt niets, geen "Wait for USB update" tijdens het booten.
Hij update niet eens meer.
3.0.5.8 geprobeerd, andere USB stick ... noppes. blijft zo dood als een pier.
Andere HDMI kabel, andere HDMI ingang op de TV, geen verbetering...
Het rode lichtje brand wel en als ik 'm aanzet wordt ie ook blauw zoals normaal maar geen beeld.
Via de composiet aansluiting aangesloten > helaas ook hier geen beeld als ik op de TV de AV ingang selecteer.
Voedingsconnector nagemeten, netjes 5,36V DC, dus de voeding is gewoon goed.

Mijn conclusie, volgens mij is ie overleden na een kleine 3 jaar trouwe dienst.
Ik zie dat er 5 jaar garantie zit op Eminent producten, toch?
Daar zou ik dan heel graag gebruik van willen maken want ik mis 'm nu al :(

Hoor graag hoe verder...

Hartelijke groeten,
Gijs Ankoné
Arnhem
gijank
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 04 Nov 2016, 23:26

Re: em7380 plots geen beeld meer (garantie?)

Postby Joyce » 07 Nov 2016, 10:11

Beste gijank,

Ik stuur je een PM (Personal Message) met daarin de procedure om de EM7380 op te sturen onder garantie.
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 2276
Joined: 09 Jan 2013, 11:30

Re: em7380 plots geen beeld meer (garantie?)

Postby gijank » 16 Nov 2016, 16:29

Hallo Joyce,

Vandaag heb ik een nieuwe/refurbished/boeit niet EM7380 mediaspeler retour gestuurd gekregen en deze werkt weer prima!

Erg blij met de service van Eminent! Eminent komt de 5 jaar garantietoezegging keurig na. TOP!

Geen kosten gehad aan het opsturen.
Geen lastige garantieprocedures, gewoon direct terug gestuurd naar de leverancier om de lijnen zokort mogelijk te houden.
De mediaspeler had ook gelijk de laatst beschikbare firmware update erop staan.
Na 5 miniuten door de setup klikken werkte alles weer perfect zoals voorheen.

TOP! een dikke 10 voor jullie service!

ThAnX en met de Hartelijke groeten,
Gijs
gijank
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 04 Nov 2016, 23:26

Re: em7380 plots geen beeld meer (garantie?)

Postby Joyce » 17 Nov 2016, 10:20

Beste gijank,

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat horen wij graag.

Veel plezier met de EM7380.
User avatar
Joyce
Forum Goddess
 
Posts: 2276
Joined: 09 Jan 2013, 11:30


Return to EM7380 3D Full HD mediaspeler

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest