problemen op een rijtje em 7385

Moderators: Joyce, Laura, Eminent-Admin

Re: problemen op een rijtje em 7385

Postby dutchpipo » 06 May 2013, 18:00

Het is 8 maanden geleden sinds ik deze apparaat gekocht hebt en onder tussen allerlei technische smoesjes over nieuwe firmware die in ontwikkeling is . Stel, je kocht een auto , je gaat toch niet 8 maanden wachten voor alle specificatie goed functioneren en onder tussen de auto op de snelweg ga rijden ?
Goede tip voor Eminent: voor jullie een nieuwe product op de markt brengt , zorg ervoor dat alle specs. uitgebreid getest en goed bevinden voor consument gebruik i.v.m. vermelde specificatie op de gebruiksaanwijzing.
Ik heb mijn twijfels over de nieuwe Eminent EM4172 myiSharing NAS , ik heb sterk vermoeden dat er zal zo aflopen met deze product net als bij voorgaande producten van Eminent.
De Technische afd of ICT afd van Eminent zijn nog niet opgewassen tegen andere fabrikant met goede producten en passende firmware al dan niet via online zelf updaten.
Kortom , net als de andere forum gebruiker voor mij, heb ik vrienden, kennissen, familie leden enzovoorts sterk afgeraden om überhaupt een product van Eminent aanschaffen wegens gebrek aan respect voor consument en een keer goede product op de markt brengen, ze hou consumenten voor de domme , dat ze zal wel goed begrepen want we zijn ermee bezig nieuwe firmware updates te maken , dat zal wel !!!!
8 maanden vind ik ppersoonlijk heel veel als je moet elke dag op de website kijken of er überhaupt nieuwe firmware er zijn .
dutchpipo
User

Postby Ruud180 » 07 May 2013, 16:14

Heeft iemand een toezegging van Eminent gehad wanneer deze problemen opgelost gaan worden?
Ruud180
User

Postby Joyce » 07 May 2013, 16:25

Beste Ruud180,

Een exacte datum kan ik nog niet geven maar we hebben de FW bijna klaar en zijn druk bezig met de laatste aanpassingen. Wanneer deze door ons getest is zullen wij deze via dit forum als Beta beschikbaar stellen zodat jullie deze ook voor ons verder kunnen testen.
Joyce
Forum Goddess

Postby doppie » 12 May 2013, 10:37

Ik had het nooit eerder gedaan maar ook eens geprobeerd enkele films via het LAN te kopieren naar de mediaplayer. mediaplayer was zichtbaar in de verkenner van Windows. Het duurde uren en het ding was ondanks de draaiende fan goed warm en nog net niet heet en later blijkt er gewoon niets gekopieerd te zijn, nee dat is lekker. Ik kon eigenlijk geen pasende smilie vinden voor deze topic.

Doppie
Onkyo TX-SR608,TV Panasonic L37D25E, Eminent 7385, Frontspeakers Magnat AR10P, Rearspeakers Heco Victa 701, Center Heco 101, Humax 5050C, Panasonic Blu-Ray BD60.
doppie
Forum Supporter

Postby Anaxa » 12 May 2013, 11:02

doppie wrote:Ik had het nooit eerder gedaan maar ook eens geprobeerd enkele films via het LAN te kopieren naar de mediaplayer. mediaplayer was zichtbaar in de verkenner van Windows. Het duurde uren en het ding was ondanks de draaiende fan goed warm en nog net niet heet en later blijkt er gewoon niets gekopieerd te zijn, nee dat is lekker. Ik kon eigenlijk geen pasende smilie vinden voor deze topic.

Doppie

klopt , er hebben meer mensen last van dit fenomeen . De eerste klachten hierover dateren al van november 2012. Je zou verwachten dat dit ( en andere zaken ) , in een half jaar zouden kunnen worden opgelost .Had dit nooit op de 7080 . Hopenlijk komt de nieuwe firmware binnenkort .
Anaxa
Excellent Forum Supporter

Postby Joyce » 22 May 2013, 13:38

Graag wil ik jullie vragen om onze laatste Beta firmware te testen. klik op onderstaande link om naar het topic over de FW te gaan.

http://opensource.eminent-online.com/phpBB/viewtopic.php?f=80&t=2547
Joyce
Forum Goddess

Postby doppie » 22 May 2013, 16:17

Hoewel goed bedoeld natuurlijk maar ik vind het nu wel erg raar om ons (geen Betatesters te vragen of wij onze mediaplayer aan onbekende FW willen wagen. Waarom doen jullie het zelf niet en dan bedoel ik natuurlijk de Betatesters, de problemen zijn toch bekend. Wat nu als door een foutje (bug) in de FW de mediaplayer het helemaal niet meer doet? De winkel zal hem zeker niet accepteren, verwacht ik. Ehhhhh, ik wacht nog even de officiele vrijgave af van de FW als je het niet erg vind.

Doppie
Onkyo TX-SR608,TV Panasonic L37D25E, Eminent 7385, Frontspeakers Magnat AR10P, Rearspeakers Heco Victa 701, Center Heco 101, Humax 5050C, Panasonic Blu-Ray BD60.
doppie
Forum Supporter

Postby CripperZ » 22 May 2013, 21:40

IK ga nu ook voor safe
Het risico dat ik weer alles kwijt ben,vind ik te groot en dan nog alle ergenis :shock:

gr
CripperZ
User

Postby edje-ken » 22 May 2013, 21:45

@doppie

Ik ben geen beta tester maar vind het altijd prettig als er weer wat te testen is.
Je hoeft natuurlijk geen beta's te installeren maar dit mag.
En de beta's zijn over het algemeen gewoon te gebruiken en zullen niet zorgen voor een defect apparaat.
Maar wil je hem niet installeren dan is dat ook prima natuurlijk maar dan moet je alleen wat langer wachten op verbeteringen.
En mocht je door een beta firmware een echt defect apparaat hebben dan lossen ze dat echt wel op voor je.

Edje
EM 7380
1TB hdd via Esata
edje-ken
User

Postby doppie » 22 May 2013, 22:44

Het zij zo, liever een goede Firmware dan een al dan niet geheel of gedeeltelijk defect in het apparaat waar je dus weer mee moet wachten totdat de firmware betrouwbaar gebleken is. Jammer maar zo werk je toch het veiligst.

Doppie. :oops:
doppie
Forum Supporter

PreviousNext

Return to Firmware downloads, vragen & opmerkingen