Waar ben ik gebleven met afspelen?

Technische vragen

Moderators: Laura, Joyce, Eminent-Admin

Waar ben ik gebleven met afspelen?

Postby trudyh » 27 Feb 2018, 20:45

Goedemorgen,
Sinds de update weet de eminent niet meer waar ik gebleven ben met afspelen in een serie. Ik heb het al eerder aangekaart en ben toen netjes teruggebeld. Als ik stop zeg met kijken, gaat de eminent meteen naar de 2 puntjes bovenin en weet ik dus niet meer of ik bij afleveringen 60, 80 of 85 ben (de hele serie zit in 1 map met de naam van de serie).
De oplossing is om als ik stop ingedrukt heb en de eminent naar de 2 puntjes bovenin is gegaan, ik weer terug moet naar de aflevering die ik aan het kijken was, die geselecteerd houden en dan de eminent uitzetten. Als hij dan weer aangaat gaat hij naar de goede dvd. Maar dat is het hem juist, welke aflevering was ik aan het kijken? Moet ik pen en papier erbij nemen en noteren welke aflevering het was? Als je een paar afleveringen achterelkaar doorkijkt weet je het gewoon niet meer.
Komt hier nog een oplossing voor zodat het weer wordt als voor de update? Zo nee, kan ik dan de update ongedaan maken?
Groeten,
Trudy
trudyh
User

Re: Waar ben ik gebleven met afspelen?

Postby Joyce » 28 Feb 2018, 10:36

Hallo Trudy,

Ik kan me herinneren dat hierin een verschil zit of je afspeelt en pauzeert via Video Library - "Movies", of via "Video's" en dan bestanden toevoegen.
Indien je niet via "Video's" afspeelt, probeer dan ter test via "Video's" af te spelen en te pauzeren. En dan na herstart controleren of hij laat zien waar hij gebleven is.
Laat maar weten of het gelukt is.
Indien het niet lukt zullen we je aangeven hoe je een eerdere versie kunt installeren waarbij je weet dat dit zeker werkt.
Joyce
Forum Goddess

Postby trudyh » 02 Mar 2018, 11:05

Dat werkt inderdaad Joyce, dank je wel. Hij weet nu, afspelen via video en niet via speelfilms waar alles bij mij onder staat, inderdaad bij welke dvd ik gebleven ben alleen nu niet waar in de dvd dus hij begint weer bij het begin. Ik denk dat ik toch liever terug ga naar voor de update dus ik hoor graag hoe ik dat moet doen...
Groeten en bedankt,
Trudy
trudyh
User

Postby Joyce » 02 Mar 2018, 12:29

Hallo Trudy,

Bedankt voor je feedback.

Indien je een vorige versie persoonlijk beter vind werken dan kun je via deze link een oudere firmware downloaden en installeren:

Ik verwacht dat je terug wilt naar Kodi 16.
Dit is de laatste stabiele versie voor Kodi 16:

http://www.eminent-online.com/media/med ... .3.001.zip
In deze zip file bevind zich de firmware en release notes waarin staat vermeld hoe je de firmware moet installeren. Mocht je er niet uitkomen laat het ons weten dan helpen we je graag verder.
Micro SD kaartje is benodigd.

Indien je Kodi 17.6 nu hebt maar eerst goed kon werken met Kodi 17.4 dan moet je deze firmware downloaden en installeren:

http://www.eminent-online.com/media/med ... update.zip

Let op, als je terug gaat naar Kodi 16 of welke eerdere versie dan ook, zul je merken dat je automatisch op de hoogte word gebracht wanneer een nieuwere versie beschikbaar is. Zo lang je deze niet installeert blijft de versie waar je op dat moment mee werkt behouden.
Joyce
Forum Goddess

Postby trudyh » 05 Mar 2018, 20:20

Goedemorgen,
Het bleek dat ik versie 16 moest hebben. Geweldig dat hij weer weet waar ik gebleven ben maar als ik had geweten dat ik alles, honderden en honderden dvd's, weer opnieuw in de bibliotheek moet laden, had ik me toch wel even achter de oren gekrabt...
Groeten,
Trudy
trudyh
User

Return to Technische vragen